{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
464 visninger | Oprettet:

*SKUMLE* hegnet smadret IGEN {{forumTopicSubject}}

GRR, nu synes jeg snart det er for meget.. Min nye og dejlige hest Diamond har fået den dejlige idé at springe over eller igennem hegnet sådan lidt på skift.. Det er bare ikke noget der hjælper.. Vi har prøvet med flere tråde, mere strøm, højere hegn osv. osv. og hoppe dyret hopper stadig over..
*SUK* i dag faldt jeg så i søvn og fik dem så ikke lukket ind inden det blev mørkt og jeg vågner ved at telefonen ringer.. Min stedmor tager den og lige der bliver jeg klar over at der er noget galt og jeg går ind i stuen. Jeg kan høre at hun i tlf. siger "Vi har en der springer over hegnet". Jeg er klar over at Daia er hoppet over hegnet, så jeg skynder mig at tage jakke g støvler på og ganske rigtig.. Hegnet er total skadet.. 2 hegnspæle er revet op og begge håndtag på leddet er smadret og fjederen inde i håndtaget er strukket næsten en meter..
FLOT DAIA, JEG ELSKER DIG..
Så vi (= mig, de andre havde ikke tid) måtte fange hest i bulder ragende mørke. Min dejlige hingst stod ligeså lydigt på folden og ventede, men Diamond var ikke at finde nogen steder og så må man jo være kreativ. Jeg tog en spand foder og stilte mig midt på vejen og raslede.. 30 sek. så kom min hest galopperende hjem..
Nu vil vi sætte et højt træhegn op, men jeg er ikke særlig optimistisk...

Beklager det blev så langt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  *SKUMLE* hegnet smadret IGEN
Kommentér på:
*SKUMLE* hegnet smadret IGEN

Annonce