{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

Følg unghestene i deres udvikling {{forumTopicSubject}}

Hej folkens. Så laver jeg lige endnu et reklamefremstød for min gruppe til dem der missede det sidste smiley

Har lavet denne gruppe for folk der gerne vil dele den udvikling deres ungheste gennemgår igennem livet fra unghest til ? samt for dem der bare gerne vil følge nogle ungheste igennem deres udvikling.

Linket til gruppen er:
www.hestegalleri.dk/grupper/flgunghestene


Der vil være opdatering på hestene en gang om måneden ca. og vi følge allerede 5 spændende ungheste:

Chateau: En smuk, ung DV/NF vallak, som skal trænes primært i dressur. Han er efter Carano DVE 521

Don Z: En skøn DV hingst efter Michellino, som skal bruges til distance, hygge western, skovtur, kørelse og lidt lette springklasser

Milo: En dejlig bette Oldenborg/Holstener/DV vallak, som skal bruges til allround

Diva: En flot Trakhener/palomino hoppe, som skal stilles til kåring i palominoforeningen samt brugest til allround

La Cardo: En pinto (trakhener/hannoveraner) vallak, som skal stilles til kåring i pintoforeningen samt bruges til allround ridning.

Det var de 5 ungheste vi følger indtil videre. Jeg håber I vil melde jeg ind i gruppen hvis I har lyst til at fortælle lidt om jeres unghest eller blot følge med i de præsenterede unghestenes udvikling over de næste år smiley

-Signe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Følg unghestene i deres udvikling
Kommentér på:
Følg unghestene i deres udvikling

Annonce