{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Klippe man ..
  • #1   30. mar 2009 don't do it smiley

    der er inter flottere end en nayurlig vild man smiley


  • #2   30. mar 2009 bare klip den - tynd evt. lidt i den så den bliver tyndere og derved lægger sig ned..

  • #3   30. mar 2009 jeg vil ik håbe du ville klippe da..
    Flet til den side hvor det meste af håret er og så prop gele eller hårlak i og lad det sætte i nogle dage.. det gjorde jeg med carmen og nu er et ovre til den ene side


  • #4   30. mar 2009 Kender problemet - det tager noget tid at rette det op ved at trimme manen med saks, men med tålmodighed kan det lade sig gøre og bliver superflot - er man dygtig med saksen, kommer det til at se lige så "naturligt" ud som en rykket man og man slipper for strithåt når man fletter smiley

    Jeg gør det, at jeg starter med at klippe længden ned til ca 1-2 cm længere end jeg vil have manen. Derefter klipper jeg manen i "etager" - dvs. jeg klipper det inderste af manen kortere end det yderste for at den falder naturligt.

    Når jeg har gjort det klipper jeg det yderste af manen på samme måde som en frisør klipper hår (med skrå klip i små totter). På den måde kommer der en lille variation i hårlængden og snittet bliver ikke så skarpt, som hvis man bare klipper i en lige linie.

    Jeg sørger for at følge halsens bue, så manen er lige lang hele vejen ned og ikke får sådan en mærkelig lige linie. Jeg trimmer jævnligt manen til og tager små totter, da manen skal falde på plads hen ad vejen smiley


  • #5   30. mar 2009 altså jeg klippee først, lidt længere ind jeg ville have, så der var plads til at jeg kunne rive den med en man kam og tilsidst "plukkede" jeg så den havde en god tynde ved at tupere en lille tot og flå den af ved at rve opad, så gor det ikke ondt (min hest nød det)

  • #6   30. mar 2009 Har haft samme problem med lukaschi, men har tyndet den og klippet/skåret den i etager:D

  • #7   30. mar 2009 der ik noget at gøre det jo hvervlerne der gør det.
    men ellers riv den tynd .


  • #9   30. mar 2009 Min vallak havde en kort strit man som fjøj til alle sidder da jeg fik ham, var pisse grimt, men nu har jeg bar ladet den være, og nu er den ca. 10-12cm og den ligger flot på den ene sidde, har overhovedet ikk rørt den, har overvejet at rykke den så den bliver tyndet ud, men tør ikk er bange for det bliver grimt, og så er han os køn med den man han har nu:)

  • #10   30. mar 2009 Vi har lige klippet brunder helt kort, så han har strit man nu. Han ser helt frisk og ung ud nu.
    men den anden har lang naturlig man smiley


  • #11   30. mar 2009 Vil jo gerne have hun ser lidt frisk ud her til sommer .. så derfor jeg ville klippe den ned så den kan stritte .. Hvor lang tid vil det egentlig tage?
    Jeg har prøvet mange gange at flette den ned og det virkede et par dage og efter det så den ligeså dan ud som før med den vil sine egne veje ..


  • #12   13. apr 2009 Er du klar til at blive lært op, til at indfange og tæmme vildheste? Vil du gerne prøve noget nyt og ikke de normale netpony sider og de samme netponyer hele tiden? Så prøv: Www.xSassy.Dk – Wild West. Hvor du hurtigt bliver oplært til at fange og tæmme vildheste, få dit eget sted og meget mere. En side, som gør dine drømme mulige. Tjek den ud?

Kommentér på:
Klippe man ..

Annonce