{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

fra vinterdækken til overgangsdækken. {{forumTopicSubject}}

Min hest står med 300gr. dækken som han har gjordt hele vinteren, han er ikke varm under det, men lunken som det har været hele tiden, jeg har et overgangs dækken på 200gr., skal jeg komme det på nu eller vente til det bliver varmer? Han er klippet, men der er ikke kommet meget hår på han siden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fra vinterdækken til overgangsdækken.
  • #1   31. mar 2009 Min er klippet og han har fået sit overgangs dækken på smiley godt nok med et uldtæppe under lige i starten. men der er flere ude fra vores gård der har smidt det på nu. det skulle blive 17 grader i weekenden.

  • #2   31. mar 2009 ville have skiftet fra 400 til 300 idag, men min far glemte mit dækken - han er også klippet (:
    Bounty skifter også snart, han er ikke klippet og han får bare et overgangsdækken på her en af dagene (:


  • #4   31. mar 2009 det er mere det han ikke er det minste varm under dækkenet, han er ikke kold, men ikke varm, så er lidt bange for han han skal komme til at fryse...hehe...

  • #5   1. apr 2009 Hvis han ikke er varm under dækkenet, så han ikke klar til et tyndere et.. Det er for dumt at give dem tyndere på, hvis ikke det er nødvendigt endnu.. Vejret skifter rigtig meget.. og er ikke specielt stabilt endnu.. så vent til du er sikker på det har en nogenlunde stabil temperatur.. smiley

  • #6   1. apr 2009 Tror godt du kan skifte det nu . Det er jo ikk meningen at hesten skal være helt varm under dækkenet, den har jo pels selvom den er klippet . Det er noget vi mennesker har misforstået .. !

    Folk har en tendens til at pakke deres heste ind, men man skal jo stadig huske på, at det ikke er mennesker, men heste .. De har en ekstrem god evne til at opvarme sig selv, bare krydset er dækket til, hvis de er klippet . Bare din hest har godt med grovfoder at gumle på ude på folden, så sker der ikk noget med den ..


  • #7   1. apr 2009 Min gik fra vinter dækken til overgangs dækken for en uge siden... Og han er klippet..

  • #8   1. apr 2009 Han fik overgangsdækken(200gr.) på idag, han var lidt varm, men venter med at vaske vinterdækket, hvis han skulle komme til at fryse...

Kommentér på:
fra vinterdækken til overgangsdækken.

Annonce