{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
507 visninger | Oprettet:

smadret finger- ikke for sarte sjæle {{forumTopicSubject}}

hejsa allesammen..!
Jeg har simpelhen bare været SÅ uheldig her på det sidste..!
På mit arbejde (jeg arbejder på den gård hvor Bianca står. De skal bygge et hestegenoptræningscenter) Vi fik i sidste uge 2200 høballer der skulle ind. det tog os tre dage. det var utrolig hårdt. puha..! Men jeg skulle stable dem oppe på hø loftet. Til sidst var jeg jo helt oppe ved taget, og der er nogle bjælker. Jeg kom hele tiden til at smadre hovedet ind i de der bjælker-har fået 3 buler smiley
men det er nu ikk så slemt.

nå men til sagen..!

igår det tog jeg ud til hyppen kl. halv syv, fodrede og lukkede ud lidt senere. så sprang vi på Bianca.
OG for en gang skyld, så faldt jeg ikke AF...!! heh smiley
Så skulle vi arbejde, og vi skulle starte med at fjerne nogle STORE TUNGE sten fra der hvor der kommer til at skulle være folde (jorden blev vendt, og jorden har aldrig været brugt til noget) Så der var nogle pænt store imellem.
Mie hentede knæk-styren. (vi havde lavet bunker)
så skulle alle de sten op i den der skovl, som der også err på en gravko.
efter nogle læs kom vi til en bunke med mange store. Det var mig der skulle bære alle stenene op i den der skovl.
jeg havde taget næsten dem allesammen, så manglede der en stor en. Den havde en sjov form,. heh.
Men da jeg skulle smide den derop, var min hånd ved at glide i min ene hånd, fordi den var rund i den ene ende, også fokuserede jeg mere på at jeg skulle havde fat i den igen, at jeg smider den op i knæk-styren med kraft på, for den var jo tung, at jeg fik min finger i klemme mellem stennen og knæk-styrens skovl. jeg kunne mærke at det gjorde ond, og jeg så på den.
Neglen sad skævt, og det blødte rigtig meget. den var helt blå, allerede der. Jeg havde en dyb rift fra 2. led og ud til finger spidsen. AV...!!!!
jeg fik skyldet den osv. og hold KÆFt man det gjorde så ondt at jeg ikke vidste hvor jeg skulle gøre af mig selv...! ned i koldt vand, bagefter i lunket vand med sæbe, så gage om og alt det der. så kom min mor men desværre først kl. 16 (det skete kl 10.30 ca). vi skulle med Mie ud og se på Miniature ponyer, som hun måske skulle købe til sin mor. Bagefter skulle vi lige hente noget mad. Claus (min papfar) sagde at han ville kigge på den når vi havde spist. Det gjorde han så, men han sagde at han ikke turde at gøre noget ved den. nelen var revet løs i den ene side, men den sad jo fast i den anden. min finger fra 2. led og ud til fingerspidsen er tykkere end min tommelfinger. Det er min f*ckfinger der er smadret.
han turde ikke fjerne al den løse hud der sad rund omkring neglen og fingeren.
Så han ringede til vagtlægen, og vi kørte til Hillerød, hvor lægen kiggede på den. Så rev han al den løse hud af, fuck hvor gjorde det ond..! så trykkede han på den og spurgte om det ggjorde ondt,,? og JA..! c-føli gjorde det ondt. Så blev han ved med a holde på min finger og trykkkede er hvor det gjorde ond samtidig med at han kiggede på Claus og fortalte.. var bare lige ved at flippe helt ud..! altså han sidder og maser en finger der allerede er pænt mat og gør pænt ondt mens han står og snakker..! han kunne i det mindste lige give slip..! lige da han kom ind med saks og alt muligt andet (ligesom man ser på hospitalerne når de skal operere, så Claus og jeg på hinanden.) Jeg var ihvertfald på vej hjem.. puha, jeg skulle altså ikke nyde noget, men det blev jeg nød til smiley

til sidst da han havde ordnet det hele fik jeg en forbinding på som jeg skal havde på til på fredag, hvor jeg skal til sår eftersyn hos min egen læge.
surt så jeg må ikke lave noget, men regner da med at jeg tager en skridtur på bianca...

hvis du er i tvivl om hvad en knæk-styre er så er det sådan en.. ikkke lige den model, men en lidt større men samme slags skovl :

(link fjernet)

mvh. den skadet karina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  smadret finger- ikke for sarte sjæle
Kommentér på:
smadret finger- ikke for sarte sjæle

Annonce