{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afviser-Hvorfor???
  • #1   14. apr 2009 Og hun er 100 % ren fjordbolle men har mistet sine papirer.
    Fatter det ikke.
    Afviser i bare for at more jer?
    Andre der føler det samme?


  • #2   14. apr 2009 ved ikke hvorfor... jeg har budt velkommen... kan ikke se der skulle være noget galt med profilen af den...

    det er sikkert fordi der sidder nogen pt. der ikke er vilde med fjordheste... det har desværre noget at sige herinde... jeg syns det er lidt dumt at man skal stemmes ind eller ud...


  • #3   14. apr 2009 Ja, tarveligt er det.
    Håber hun når at komme ind.
    Kan nu godt forstå du skiftede, men du holder dig da til de brede:-)
    Har du set min bredmås Katinka?
    Dejlige heste du har og tak for velkomst.


  • #4   14. apr 2009 Jamen hun bleb AFVIST????
    Vil nogen fortælle mig hvorfor?
    Kan jo ikke ændre ellers.
    Prøver da straks igen, vil i byde hende velkommen igen?


  • #5   14. apr 2009 Altså der er jo ingen som kan fortælle dig hvorfor andre afviser jer

  • #6   14. apr 2009 TUSIND TAK alle sammen, du er nu sød Lykke:-)
    Så kommer hun bare ind nu:-)
    Det er nok fordi jeg ser tyk, sjov og dum ud i cowboybukser og gummisjokker, og rider en fjordbolle:-)


  • #7   14. apr 2009 så må de jo skrive hvorfor de afviser..! kan se der er 42 der har afvist uden af skrive en begrundelse.

  • #8   14. apr 2009 hvis jeg afviser er jeg stoppet med at skrive for folk bliver silmpelthen sure over det og det vil jeg ikke, kan godt være nogen har det på samme måde som mig. men tør ikke sige hvorfor din er afvist

  • #9   14. apr 2009 Kirsten:
    Jamen hvis INGEN skriver hvorfor, får jeg jo aldrig hesten ind.
    Det er sååå synd for mange der prøver og det ikke lykkes.
    Jeg havde brugt MANGE timer på at tage billeder, redigere dem og lave Sallys profil, og der er ingen afvisegrund ifølge min overbevisning.
    Jeg må indrømme at jeg skriver altid grunden hvis jeg sjældent afviser,
    jeg afviser feks hvis der ikke er et synligt billede af hesten, ellers hvis der står fjordhest og jeg kan se at det er en pinto:-) Griner.
    Hvis jeg ikke vil skrive grunden, lader jeg være at stemme:-)


  • #10   14. apr 2009 jamen jeg er blevet verbalt overfaldet herinde pga at jeg afviser og siger grunden og det gider jeg ikke så må de tage den stemme med det giver for er ved at være godt træt af piger på 13-14-15 år skal svine andre til fordi de ikke har ret

Kommentér på:
Afviser-Hvorfor???

Annonce