{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

Hvem lyder Bedst?;s {{forumTopicSubject}}

Ja jeg går og skal måske finde ny pony, og jeg har kigget på 2 hvem lyder bedst for mig er en pige på 12 år & har redet i 8 år ride pt på La Plan? får undervisning 1 gang om ugen af uda. Berrider, har haft egen hest i 3.

Den her; HELSØSTER TIL ÅRETS HINGST
REN I RØNTGEN
Stor 1er af ædel type,særdeles kønt hoved på velrejst hals,god skulder,overlinie og bagpart. Fine ben og hove.
Gode bevægelser.
Haft rytter på.
Roskilde Dyrskue 2006 0g 2007.
Kan stå alene i stald / fold.
Godt glimt i øjet. kommer dig altid glad i møde.
Pas.med alt.Fodret optimalt.
Trafik,trailervant.
Rødt pas, incl. div nyt udstyr.
Ingen fejl og mangler.
Gratis opstaldning i sommer

Firfod Jentebente,
4 År.
30-50 Tusinde.
145 cm.
Redet.
New Forest.

Eller
Født 2005

4 års New Forest vallak e. Bakkegaards Pinpoint, S-pony i dressur og vinder af både spring- og dressurchampionater som 5- og 6-åring. Pinpoint tegner til at blive sin fars arvtager som avlsmatador med 3 kårede sønner og 4 medaljehopper i de første årgange.

Yngste deltagende pony ved EM i military 2008 var ligeledes en Pinpoint-søn, Kjølens Floret. Morfar Champiz er S-pony i dressur og B- pony i både spring og military.

En pony med aktivt bevægelsesforløb og en helt eminent galop. Speciel farve, et sted imellem svedfuks og sort. Meget smuk pony.

20.000 Plus Moms.


- Skirv jeres mening og hvorfor :ii


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem lyder Bedst?;s
  • #1   4. maj 2009 Altså, hvis der ikke er for lang kørsel kunne man evt. tage ud for at se dem med egne øjne ;D
    Den nederste er jo billigst, men ved selvfølgelig ikke hvor meget det betyder. Det øverste har haft rytter på, og kan ikke rigtigt se noget ud fra den nederstes tekst ;D Kommer selvfølgelig også an på om de har lyst til at starte helt fra bunden. Men synes begge lyder utrolig dejlig, der mangler bare en del info om den nederste ;D Som om du kun får noget at vide om hans 'familie', hvor man får mere at vide ud fra den øverste, Så hvis penge er ligegyldige, vil jeg evt. vælge den øverste. Men tror man er nød til selv at møde hesten før man ved om man ligesom 'klikker' ;D


  • #2   4. maj 2009 tag ud og kig på dem begge smiley

  • #3   4. maj 2009 Synes også du skal prøve dem smiley

    Salgsannoncer er altid taknemmelige.


Kommentér på:
Hvem lyder Bedst?;s

Annonce