{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
370 visninger | Oprettet:

ang fotos - lidt forvirret?! {{forumTopicSubject}}

hjælp mig lige (dette kræver i lige kigger trav billeder fra skive og forholder jer til dette)

har modtaget denne mail




Skrevet: 08-05-2009 21:03:15

nej tak dine fotoindslag er ikke underbygget og er helt ude af propotioner her henvises til trav fra skive men et godt kamera du har men vent et par måneder så er der mange sommerfugle du kan fotografere dette ikke for at fornærme dig men heste---- hestesport har du ingen forstand på endnu kan jeg se men held og lykke mvh Bjarne

undskyld men hvorfor kan han vide noget om hvor meget jeg ved om heste udfra de billeder jeg tager?

og hvorfor skal jeg jordes pga hvad andre gør ved deres heste, det der er på billederne er jo rent faktisk det der er sket?

Synes det er plat jeg skal jordes for noget jeg intet har med at gøre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang fotos - lidt forvirret?!
  • #1   8. maj 2009 Fordi folk er bange for sandheden.
    Når folk er det går de i forsvars position og begynder at skyde skylden væk fra sig og gøre problem til noget " ikke så stort ".

    Også fordi at det jo følelse som et angreb, da det jo er noget de selv går ind for og er vant til at se på.


  • #2   8. maj 2009 forstår bare ikke hvorfor jeg skal angribes for noget jeg tager billeder af men ellers ikke har noget med at gøre..

    Billederne er travbillederne generelt.. Trav i skive..


  • #3   8. maj 2009 smiley takker, er også overvejende positive kommentarer jeg får får mine billeder.. heldigvis

  • #4   8. maj 2009 ja jeg har svaret at jeg ikke kunne gøre for hvad der sker på billedet, i det jeg trykker på udløser knappen fryser den øjeblikket, og det der måtte være er sket..

    og jeg iøvrigt ik synes sommerfugle er særlig spændende.. (står i beskeden jeg skulle holde mig til sommerfugle)


  • #5   8. maj 2009 Tror du egentligt man vil kunne tage billeder, lige så sparke og tæt på m. et Canon EOS 1000D?

  • #6   8. maj 2009 ja det vil jeg da tro, men kender ikke noget til canon, men har da hørt positive ting om canon..

  • #7   8. maj 2009 Fuck en nedladende mand! smiley Jeg var blevet gal.

  • #9   8. maj 2009 Jeg elsker dine billeder Line skat. De viser hvad der sker i øjeblikket. og de billeder du tager viser realiteten i dansk ride/køre sport.
    Der er rigtig mange travfolk som er blevet fornærmet over at du har taget de billeder af trav i skive. Der er ikk rigtig nogen snak om trav/galop hestes daglige lidelser, men der er tilgengæld daglige indlæg angående spring/dressur heste.(rollkur, barring osv)
    Jeg mener at det er groft mishandling af de fleste heste i travsporten, (læs venligst at jeg ikk skriver alle)
    Og for den sags skyld i de fleste hestesportsgrene.'
    Men men men. Når jeg ser et dressurstævne, fx en opvarmning til en La2 dressur, og der er 15 ryttere. er der måske 3-4 som er meget hårde ved deres heste. Jeg syntes personligt ikk at det at tage i tøjlen er mishandling. Man kan trods alt ikk ride rundt unden noget sug i tøjlen hvis man vil ride de større klasser. Jeg siger ikk at mundvigene skal sidde oppe i nakken på den men at hesten altså ikk dør af at få et preds i munden. (ja savning er mishandling) Men syntes nu at de fleste ryttere jeg kender kan finde ud af at ride deres heste uden bøvl.
    Btw syntes at det var utroligt uforskammet af ham at skrive det. tydelig vis en der får en tilfredsstillelse af at træde på andre. nånå.
    Vi snakkes i morgen skat


  • #10   8. maj 2009 Meget forvirrende indlæg jeg fik skrevet der. hehe. læs det jeg ville have skrevet mellem linjerne. haha. godnat hg(:

Kommentér på:
ang fotos - lidt forvirret?!

Annonce