{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

Hvad har du nået... {{forumTopicSubject}}

med din hest, som du ikke havde troet du ville??

Jeg er så stolt af Masetto.
Da jeg købte ham, havde jeg aldrig selv haft hest og kun redet rideskolehest. Og han kunne heller ingenting.

Dengang var det at ride en LA dressur nærmest uopnåeligt.

I dag går han traverser, begyndende passage, arbejdspirouetter i galop og changementer, og igår lavede vi vores første changements serie - fuldstændig rent.

Det er bare ting jeg aldrig havde turde håbe på at nå med ham.

Er der andre der har det sådan? At man med den rigtige ridelærer og arbejde, har man nået ting man aldrig troede muligt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad har du nået...
  • #1   28. maj 2009 Da jeg købte Artesia for 4 år siden havde jeg ligesom dig ikke haft egen hest før, og havde faktisk kun redet i 1½ år. Artesia var 6 og dårligt tilredet, hun kunne ikke engang springe korrekt an.

    Den dag i dag har vi redet op til LA3 og er også godkendt hertil. For 2 år siden satte jeg hende i fol fordi jeg havde opgivet håbet om at vinde noget som helst pga hendes temperament, men ifolingen hjalp, og hun er nu den sødeste hest at have med sig på stævnepladserne. Så jeg havde aldrig turde håbe på at ride LA på hende.


  • #2   28. maj 2009 Den bedste tid i mit liv. Min aller første pony, som jeg havde ønsket mig siden jeg var 5 år gammel og kunne sige ordet "hest" smiley

  • #3   28. maj 2009 Fedt at høre at I andre også har det sådan.
    Det beviser jo bare det, som vi allesamme ved. At vores heste er det bedste i verden.

    Og jeg er helt sikker på at den tro på mig selv, som det giver at have succes med hesten, også har givet mig mere tro på mig selv i andre af livets aspekter smiley


  • #4   28. maj 2009 Med Rony er det nok at han nu kan håndteres, rides og trænes helt uden udstyr, han har været en hest som både stejlede, bukkede, stak af o.lign. man anede ikke hvor man havde ham og han kunne skifte 'personlighed' fra det ene øjeblik til det andet.

    Med Lobell er det, det samme. Jeg havde aldrig troet at jeg efter så få måneder med hende (fik hende hjem 1/2-09) kunne ride med cordeo og få hende til at komme ind til mig fra volten, blot med en stemme kommando. smiley

    En meget stolt Camilla smiley


  • #5   28. maj 2009 havde aldrig troet jeg kom til at ride LA spring på min pony smiley men gør jeg nu.

  • #6   28. maj 2009 Da jeg fik min faldt han nærmest over en bom og vi har været oppe og springe 1 meter, kunne næsten heller ik få ham verken frem eller ned i dressur og nu freser han afsted og går til biddet med mig..

  • #7   28. maj 2009 Troede ikke jeg kunne nå ind til Diamond så hurtigt. og at han ville være så hurtig til at lære.. Han gik fra knap at kunne hvad jeg vil forvente af et stort føl til at kunne hvad man ville forvente af en 2-2,5 års..

    Daisi troede jeg aldrig jeg ville komme til at ride uden at hun forsøgte at smide mig af, men hun går også LA ++

    Chico troede jeg ikke jeg ville få noget ud af som hingst, men han er FANTASTISK..

    Fie lever bare helt op til mine fantastiske forventninger og mere til, men hvad kan jeg ikke sætte ord på..


  • #8   28. maj 2009 Og Musse troede jeg ikke vi nogensinde ville komme til at ride på for da vi fik hende andgreb hun alt og alle..

    Loke købte jeg som bange, skræmt og mishandlet plag og i dag 2 år efter er han en dejlig velafbalanceret unghest som bor hos en sød dame som træner HMS med ham og hygger om ham som selvskabshest..


  • #9   28. maj 2009 jeg havde aldrig troet, at jeg ville nå p og lave bagparts vendinger & Shenkelvilginer i Galop, og lidt passage På min pony (:

  • #10   28. maj 2009 Ja at få en traver til at blive dressurhest men det er lykkeds min part og jeg at få Gigi til at blive det... hun er en fornøjelse med STOR personlighed, elsker den hest og vil gå gennem ild og vand for hende..
    Gigi kan gå shinkelvininger, lave for og bagpartvendininger samt versader.... dygtig traver


  • #11   28. maj 2009 Jeg havde aldrig troet at jeg ville kunne ride rundt på Impulz som jeg gør nu (Y) og at han ville blive så afslappet. Det har været en kamp, men det er det hele værd (:

  • #12   28. maj 2009 Vil da benytter lejligheden til at sige til ALLE at jeg syntes det er flot det i har nået med jeres heste...

  • #13   28. maj 2009 Jeg havde aldrig troet, at jeg skulle kunne lære en af mine heste, at lægge sig ned på kommando smiley

  • #14   28. maj 2009 Hvor er det skønt at høre alle succeshistorierne...
    Det er så vigtigt at vi husker at nyde alle de dejlige oplevelser, som vi har med vores heste. Især når der er dage, hvor det ikke går så godt. Så tænker jeg tilbage på, hvor langt jeg faktisk er nået smiley



Kommentér på:
Hvad har du nået...

Annonce