{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
488 visninger | Oprettet:

Hestehandler hjælp ? {{forumTopicSubject}}

Hej (:
Jeg skal snart på market, og har længe kigget efter en sød og rar ridelig pony, som man selv kunne arbejde med til billige penge, men desværre uden hæld ( synes priserne er fuldstændig skruet op, i for hold til f.eks. bare to år siden)
Men hvad skal man kigge efter når man går på jagt i hestehandlernes jungel q;
Min far er selv beslagsmed, og kan derfor kigge ben og tænder igennem for f.eks. betændelse , forfangen osv..
Min mor er også rigtig god til hest, især kigger hun meget på om de har venlige øjne.
Men hvad kan man ellers kigge efter? Er engang blevet snydt af hestehandler, hvor det næsten var umuligt for os at få sendt hesten tilbage.
Hvad går i efter når i kigger på hest ved en hestehandler, og hvad kan man tillade sig at forlange?
MVH Camilla (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hestehandler hjælp ?
  • #1   4. jun 2009 min er købt hos hestehandler -_-

    bare sørg for at finde en som IKKE er fuld
    og passer sine heste
    tjek den i hoved og røv

    vores var fuld af betændelse

    og de nægter at give mare en halvdelen af hvad vi gav for den



  • #2   4. jun 2009 der er mange ting man skal se efter, og jeg vil osse sige at når ham køber af en hestehandler skal man have den igennem dyrlægle inden man ligger nogen penge på bordet..
    min veninde købte en hannoraner med rigtig fine parpire for nogen år siden, hun fik ham vildt billigt men måtte ikke få parpirene med fordi de blev uvenner..

    man akal altså ikke købe hest af hvem som helst.


  • #3   4. jun 2009 køb din hest ved per thybo, der kan du være sikker på at få en sund og rask hest.
    kan klart anbefales (:


  • #4   4. jun 2009 eller køb af jørgen hagbarth han er en kanon handler
    og behanler sine heste godt


  • #5   4. jun 2009 syntes faktisk ponyer og heste er faldet helt vildt i pris. Da market nærmest er oversvømmet med heste til salg.
    Men ja som de andre siger, tag ud og prøv, og tag ud og prøv flere endnu. Beslut dig for hvad du vil give, og se havd de har at byde på.
    Ofte har de ikke lagt de billigste op på hjemmesiden, så ja ud til de forskellige, og skriv ned hvem der muligheder i.
    Det gode ved heste handlere er, finder du en, giver de jo gerne hesten på prøve og går det ikke, kan du bytte retur og prøve en anden.
    + de ofte henter og bringer ponyen for dig.
    Jeg købte nu selv min hest privat, og ja der både fordele og ulemper ved begge ting.
    Held og lykke.


  • #6   4. jun 2009 tag en dyrelæge med ud? tag ud og find en prøv den og få den handelsundersøgt..

  • #7   4. jun 2009 ham jeg har købt min hos, giver den garanti at hvis der er noget med de, kan man komme tilbage og få en anden

Kommentér på:
Hestehandler hjælp ?

Annonce