{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
374 visninger | Oprettet:

Dagens hyggesnak ;D {{forumTopicSubject}}

Hvad har i lavet idag?

Jeg har været ude og ride på Filippa, og så kom hende der oprindelig ejer hende for at se når jeg red hende, og hun synes det var rigtig fint.. Far spurgte om vi skulle betale et depotium, men det skulle vi ikke. De kunne jo se hun ville få det godt, så det var jo dejligt..
Og Filippa var vildt sød! ;D

Bagefter skulle jeg ud og ride på Sunrise, men da jeg ville trække hende ud af boksen, kom jeg til at se at hendes bagben var dobbelt så tykke som normalt, såå.. Ja, så måtte kun skridte hende.. Så vi skridtede rundt på diverse stubmarker i en time. Bagefter skulle hendes ben smøres ind i varmeler (AD, det er klamt) Og bandager om.. Så nu står tossen "syg" for 3. gang i sommer..

Først halt, så kolik og nu med MEGET mærkelige bagben..

Men som jeg først skrev, hvordan er jeres dag gået??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dagens hyggesnak ;D
  • #1   4. sep 2005 Jeg har bare været ude hos hesten!
    og fåer spring undervisning, som ikke gik særlig
    godt, da min hest var liidt træt.. hehe...


  • #2   4. sep 2005 rigtig fint, har været oppe på laban for anden gang.. og endnu engang var han flink og from som et lam

  • #3   4. sep 2005 Jeg har også været ude og ride.. Er igang med genoptræning af min hoppe hun har stået stille i lidt over 2 måneder pga en smed havde skåret hende alt for dybt.. så hun ikke har gået helt korrekt.. stakkels hyppe.... Men det er heldigvis iorden igen.. smiley så vi er igang med træning.. og det går bare SÅ... godt.. hun er lige så sød at ride som sidste jeg red hende.. så meget arbejde er der ikke i hende hehe.. måske lidt stiv.. men søger pænt ned.. og opføre sig pænt.. havde jeg ikke helt regnet med.. hehe... men har også kun skridtet og travet lidt idag og igår.. men går ikke udfra det bliver det helt vilde fra hendes sidde af.. hun nyder bare at arbejde igen.. smiley

    Hilsen Stine


  • #4   4. sep 2005 Jan og mig har arbejdet i haven og fjernet en masse ukrudt og buske ,igår byggede vi lejligheder til de kaniner der er klar til at flytte hjemmefra
    Hvis der er nogen der er interreserede i teddyer kan de se dem under marked under blandning af racer *SS*

    Så det har været en arbejdsweekend

    Men stakkels Sunrise hun har da godt nok været hårdt ramt


  • #5   4. sep 2005 Jaa.. Den bette tosse plejer normalt ikke at være syg. Men tror de hævede ben er pga hun er blevet startet lidt for hårdt op igen efter de par uger hun stod halt..

  • #6   4. sep 2005 og det gør du ikke mere ,vel?*GG*
    Ej hun trænger da godt nok til en go lang pause og blive rigtig forkælet så heldig hun er


  • #7   4. sep 2005 jeg har heller ikke redet da min hest har fået en kodeledsforvridning- for anden gang i år! øv .. men så har jeg brugt tiden på at rydde op i stalden og sadelrummet og trænet lidt med min lille 2-års pru

Kommentér på:
Dagens hyggesnak ;D

Annonce