{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Julies Tråd... Redigeret version... {{forumTopicSubject}}


Julie *Team Fjordbolle ;)* M



Skrevet: 09-09-2005 17:35:41

Hej alle sammen.
Sidder her, låst inde på mit værelse, og hører højt musik.
Grunden til det, er fordi mine forældre skændes.
I må undskylde hvis jeg er sur, og ligesom en rigtig kælling, men har det virkelig dårligt..
Min far sidder og råber af min mor, og min mor græder, og jeg kan simpelthen ikke klare det.
Jeg sidder med tårer i øjnene, og min far prøvede på at smadre et glas i min mor's hovede.
Grunden til jeg fortæller dette, er fordi jeg virkelig gerne vil have nogle at tale med.
Det behøves ikke være i post, men det må i self. gerne.
Jeg er virkelig, virkelig nede.
Og sidder her og håber på at de snart er færdige..
Neej, jeg er ked smiley
Og når jeg siger til min far at han skal slappe af, råber han mig op i hovedet og trækker mig ind på værelset.
Så tør faktisk ikke gå derud, da jeg er rædselsslagende for min far..
Har det seriøst virkelig dårligt..


Karina B - Team Østergård


Skrevet: 09-09-2005 17:44:07

det lyder da absolut ikke rart smiley

har selv haft forældre der skændtes.. dog aldrig voldeligt...

kan godt forstå du er ked af det.. især fordi man så gerne vil have at alt er godt...

og at fortælle dem de skal opføre sig ordentlig er ikke nemt... :(... de tænker jo ikke så meget når man er så meget oppe at køre...
men de skulle helt sikkert snakke noget mere... det lyder som om din far bliver voldelig...hvilket da absolut ikke virker rart...

fakta er at når man ikke kan magte at snakke så griber man ofte til musklerne... smiley ... tegn på svaghed...

håber virkelig de finder ud af det på den ene eller anden måde smiley

Ann-Sofie J


Skrevet: 09-09-2005 17:48:46

gå ud og råb STOOOP! og sig at de skal skynde sig at flytte fra hinanden, så behøver du ikke at høre på de skændes mere *S*

Julie *Team Fjordbolle ;)* M


Skrevet: 09-09-2005 17:52:00

Ann-Sofie: Har prøvet det.. Men de lytter ikke til mig smiley

***TEAM-HJORTH***


Skrevet: 09-09-2005 17:56:09

jeg har selv prøvet jeg blev så sur a jeg sage jeg ville flytte over til en a mine veninder hvis dr ik holdte op og jeg heller aldrig ville snakker med dem og så smækkede jeg døren efter mig og siden da har de været skilt... og det har jeg det godt med...

Nalle og Nille smiley Mulle smiley S


Skrevet: 09-09-2005 17:56:48

Arj arj arj.. Hvor træls.. Kan desværre ikke rigtig hjælpe dig men håber virkelig det bliver godt igen smiley Og prøv og snak med din far om det for han er da sådan lidt.. " syg " når de skændes

B6 C


Skrevet: 09-09-2005 17:56:59

Jeg tror ikke at det Ann-Sofie J og carina W hjælper seriøst, men har det jo stadig dårligt over at have hørt det og set det og man elsker sine forældre.


Jeg har selv haft det sådan hvor jeg var bange for at min stedfar skulle blive voldelig (de er ikke sammen mere)...

Det man har lyst til er at råbe og skrige osv. men så føler man sig egoistisk fordi at man tænker på at de skal stoppe så man for det bedre, men man ved udemærket godt at det er forældrene der skal have hjælp, for de skal tænke på dig og ikke på at skændtes...

Du kan evt. søge hjælp på skolen, de fleste skoler er der tilknyttet en skole psykolog...

Jonna N


Skrevet: 09-09-2005 17:59:10

hej julie jeg ved hvordan du har det. hvis du har løst kan du ringe til mig på tlf. 4618055.
kærlig hilsen jonna

Ann-Sofie J


Skrevet: 09-09-2005 18:00:40

Jona N : du har vist glemt et tal i dit tlf. nr.

Camilse .
Hjælpe-Administrator


Skrevet: 09-09-2005 18:04:16

Psykologhjælp HJÆLPER...

Min søster havde seriøse problemer for nogle år siden... Hun havde svært ved at finde sig til rette var meget agressiv og havde mange nedture...

Det hjalp hende...

Husk på at du kan stole på psykologerne, dehar tavshedspligt...

Til alle andre... Hold venligst et pænt sprog!

Jonna N


Skrevet: 09-09-2005 18:08:04

jaa, tlf.41618055
tak skal i have

Camilse .
Hjælpe-Administrator


Skrevet: 09-09-2005 18:09:41

For jeres egen skyld... så oplys IKKE telefonnumre på internettet... jeg er ked af at sige det, men det er ikke kun flinke mennesker der sidder her på sitet...

Tro mig... jeg har oplevet hvor ubehalige folk kan være smiley

* Cecilie *


Skrevet: 09-09-2005 18:11:18

Hvor sørgeligt. Jeg er glad for at mine forældre blev skilt mens jeg endnu var lille. Det gør ondt at læse hvordan du har det. Hvis du har rug for nogen at snakke med kan du bare ansøge eller lige skrive dit nummer da jeg har fået nyt og ikke lige skrvet det ned.

Men hvis ikke så håber jeg at i får det bedre sammen og måske skulle du stille og roligt brænge det på banen da det er noget der gør dig ked af det og det er ikke egoistisk da dine forældre vil dig det bedste og de prøver sikkert så godt de kan..

Men hvad end der sker så elsker de dig og du dem ( håber jeg da )

Team PONZ Nathalie & Toffi aka Tøffe *


Skrevet: 09-09-2005 18:13:57

hmm. havde jeg været dig, ville jeg skynde mig at smutte ud af vinduet og løbe væk..!

så kan han se hvad der kan ske...!

men self komme tilbage:p
jeg sys VIRKELIG at det er synd for dig..

Camilla N


Skrevet: 09-09-2005 18:34:27

Julie: Jeg har virkelig ondt af dig... jeg kender det udemærket godt.. (går faktisk til psykolog for noget lignende) at råbe af dem hjælper ikke, det gør det næsten værre... løbe væk er heller ikke ngen god ide... du må holde ud lidt endnu.. og frem over psykolog hjælp er en virkelig god ting.... det hjælper at få snakket om det....

michelle S


Skrevet: 09-09-2005 18:43:33

Jeg væmmes! Både over de der laver sjov i en seriøs tråd, og Julies far, der tydeligvis er ude på et sidespor! smiley

jeg føler virkelig med dig Julie, det er frygteligt at høre sine forældre skændes og hade hinanden...
Man er så hjælpeløs, og kan kun græde og håbe at de finder ud af en løsning...

Mine forældre havde det heller ikk godt sammen, og jeg har set min mor græde mange gange - pludselig en dag døde hun af en hjertesygdom.
Jeg tror min far havde virkelig dårlig samvittighed over at de ikke havde behandlet hinanden bedre da de havde chancen, og jeg har ondt af ham for det...

- Kan huske, at jeg engang stillede mig ind i stuen og skreg i vilden sky for at få deres skænderier til at stoppe. Min far løftede hånden for at slå, men jeg slog først.!
En lussin fra en 6-7årig pige gør ikke ondt, men han blev så forbavset, at de aldrig siden skændtes når mig og mine søskende var i samme rum som dem...

jeg kan ikke fortælle dig hvad du skal gøre eller føle, men jeg vil lytte og forstå hvis du får brug for det.
min mail er: michelle.skov@skolekom.dk
- så skriv hvis du får brug for at snakke, ikke?!

kirstine N


Skrevet: 09-09-2005 18:58:51

det er svært at sige hvad du skal gøre, især når du ikke kan få hjælp.. mener der er noget der hedder børnelinien eller sådan noget, det kan være du kan å hjælp der.

carina w- aldrig har jeg oplevet en person der var ligeså latterlig som dig, og du burde skamme dig noget så forfærdeligt. man gør ikke grin med andres føelser overhovedet ..og især ikke når det er sådan noget alvorligt som dette. det burde du vide, da du efetr sigende skulle være 34 eller deromkring. ja lige af os to er det vist mig der er den voksne og jeg er kun 16. tænk lidt over den.

kirstine N


Skrevet: 09-09-2005 19:11:02

julie- jeg fandt dette telefn nummer, ved ikke om det kan hjælpe dig smiley

Du kan også ringe til Ung På Linie alle hverdage mellem kl. 18 - 22 samt søndage 15 - 22 på tlf.nr.
70 12 10 00

Nienna F


Skrevet: 09-09-2005 19:26:20

Åhnej, har også haft det problem, hvor min far også nærmest 2slog" min mor. Gik helt amok og råbte dem begge 2 op i hovedet.
De fik Psygologhjælp, og det hjælper! smiley




Og hold så en pæn tone denne gang smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julies Tråd... Redigeret version...
Kommentér på:
Julies Tråd... Redigeret version...

Annonce