{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
353 visninger | Oprettet:

En lille historie {{forumTopicSubject}}

Jeg fatter det simpelthen ikke. Nu har jeg i flere dage gået rundt og været dybt fortvivlet. Det er som om hele verden omkring mig forandre sig, mens jeg bare får lov til at stå og se på. Jeg føler mig noget udenfor når mine to bedste veninder fortæller om den her lækre fyr, de så den anden dag i storcentret. Jeg mener, helt ærligt, hvornår var det lige at fyre de blev til et blinkende lys på radaren. I dag skulle de så ned og spejde efter den her fyr igen, og tænk sig engang, jeg som ikke kunne være mere lige glad blev tvunget til at tage med. Suk siger jeg, for forklar mig lige hvad der er det fede ved at gå og høre på ens veninder gå og fnise af INGENTING!!!

Jaja… jeg kunne bare lade være med at tage med, meeen det dur jo heller ikke, man vil jo ikke være kedelig vel. Vi har knap været der i ti minutter før Maria hvinende: ”Der er han.” Lad mig sige det sådan, det var ikke ligefrem diskret, og det bør nok betragtes som et lykketræf at han ikke bemærkede den skærende lyd der fløj ud af munden på min kære veninde. Hvad var det så der skete bagefter, jo, nu skal du høre. Mine to kære venner løber hen til den nærmeste hylde for at gemme sig, og før jeg selv ved af det er jeg blevet hevet med derhen, for bagefter at blive skubbet hen imod den, i mine veninders, øjne meget lækre fyr. Typisk ikke. Bare fordi at alt af hankøn ikke har ens interesse, så er man absolut DEN UDVALGTE til at skulle snakke med ham. Nu står jeg så foran ham og prøver på at få noget opmærksomhed, men det er lidt svært når fyren har grebet de største og mest højlydte høretelefoner for at høre den sidste nye CD. Jeg ryster stadig ved tanken og fatter stadig ikke at jeg gjorde.

Helt ærligt, hvad skulle jeg ellers have gjort. Svaret fra mine veninder lød:” dah… Måske prikket ham på skulderen!” Nå ja, det ville nok have været det bedste, men min metode var absolut lige så effektiv. Jeg mener, hvilken fyr lægger ikke mærke til dig når du hælder en iskold sodavand i hovedet på ham??? Ham her gjorde, men jeg vil nok satse på at prikke en anden gang, for udfaldet var i hvert fald ikke positivt. Nok mest fordi han blev til grin over for alle andre der så det. Senere er jeg blevet spurgt om han havde gjort mig noget, Sig mig engang, skal en fyr være en idiot før man kan tillade sig at give ham et bad i sodavand?

Det er nok ikke svært at gætte at maria og Julie ikke længere sender mig hen for at snakke med potentielle kæreste længere, næ nej, de har i stedet valgt at bruge Katrine til det, for hun ville aldrig kunne finde på at gøre som jeg gjorde.

Hvad har jeg så lært af det her, tænker du nok der bag skærmen. Spild IKKE en god sodavand på en fyr, det smager den for godt til.

Kan i hygge smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En lille historie
Kommentér på:
En lille historie

Annonce