{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

hvad synes i om denne købsannonce?? {{forumTopicSubject}}

Beskrivelse: Jeg står desværre i den rædselsfulde situation, at min nuværende hest bliver aflivet pga. ringfod. Derfor leder jeg efter en ny skøn basse jeg kan kaste min kærlighed over.

Jeg kan tilbyde et kærligt blivende hjem med masser af foldtid og heste at lege med. Hesten kommer til at stå under ordnede forhold, på et mindre opstaldningssted.
Fin boks om natten, opdelte hopper - vallak folde, daglig fold. fodring sommer 2 gange dagligt, vinter 3 gange dagligt.

Jeg fodrer ud fra det princip, at hesten skal have al det hø/wrap den vil spise, og derefter dækkes ind med vitaminer og mineraler. Så vidt muligt undgår jeg kerne og stivelse. Jeg lægger en individuel foderplan tilpasset den enkelte hests behov. Jeg er utrolig glad for Dodgson & Horrels produkter.

Jeg er 26 år, og er ikke den modigste rytter i verden. Jeg kan godt være interessert i en unghest, bare den er stabil i alle gangarter, og at kodeordet er ukompliceret. Jeg kender mine svagheder, og ved at en problemhest med lange udsigter ikke er mig. Det gavner hverken hesten eller jeg. smiley Jeg rider primært dressur, tur og lidt hyggespring. Stævner kan da godt komme på tale, men er ikke mit første mål.

Jeg vil gerne lægge en masse arbejde i at uddanne hesten, og vil glæde mig til et langt og udbytterigt samarbejde i mange mange år. Jeg er bestemt ikke en type der giver op!

Hesten skal være 100% sund og rask, ingen fold- eller stald unoder. Der skal kunne overtages eller tegnes syge-, liv- og uanvendelighedsforsikring uden forbehold. Den skal derfor også kunne gå igennem den nødvendige handelsundersøgelse.

Hmm...? hvad mere skal jeg skrive? det er svært at sælge sig selv på den måde.
I må endelig skrive, hvis der er noget I vil vide! Både vedr. køb af jeres hest, men også omkring hele situationen med min hest jeg desværre må aflive.
Det har været en lang og pinefuld process for både mig og hesten. Men kodeordet i hele den rædselsfulde beslutning om at aflive er simpelthen, at jeg ikke kan forsvare at holde liv i en kronisk halt hest, bare fordi jeg ikke kan undvære ham. - Alle heste fortjener et værdigt hesteliv - kan jeg ikke længere give dem det, vil jeg aldrig tøve med at give dem fred. Så nu har jeg brug for at finde den rigtige basse at kaste kærligheden på, så jeg har en jeg kan kramme, tude sammen med, og fortælle hvor rædselsfuldt det hele har været, og hvor godt det er jeg har ham/hende.

Jeg glæder mig til at høre fra dig! Mange spændte hilsner fra Marie-Louise


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad synes i om denne købsannonce??
  • #1   12. aug 2009 dette er IKKE en annonce!

  • #2   12. aug 2009 muligvis hva alder og stg. mål hesten min og maxmå være smiley

  • #3   12. aug 2009 nårh ja, men det står i søgekriterierne. dem har jeg ikke kopieret med over smiley

  • #5   12. aug 2009 Jeg synes at det er en god annonce, og er det jeg gerne ville høre fra en evt. køber, hvis jeg stod og skulle sælge min hest. Det ville være meget vigtigt for mig, at køber går op i ordentlig pleje med alt hvad det indebærer.
    Umiddelbart synes jeg ikke at du skal skrive mere, da annoncen så vil blive for lang, og det er ikke ale der gider læse så meget i første omgang :o) .

    Som før kommenteret, så synes jeg at du er sej at du tager den beslutning. Jeg håber at du finder en ny følgesvend, mens du gemmer din nuværende hest som et dyrebart minde i hjertet.


  • #6   12. aug 2009 har rettet lidt i den nu... ja den sku nødig blive for lang, men ønsker nu ikke henvendelser fra alle mulige mærkelige typer, så lidt kræsen er jeg jo smiley


  • #7   12. aug 2009 * Pris: Maksimum 30000,00 DKK
    * Type: Sportsheste
    * Køn: Hoppe eller Vallak
    * Alder: Mellem 3 og 10 år
    * Stang: Minimum 160 cm
    * Dressur niveau: Tilredet
    * Spring niveau: Ej relevant
    * Terræn niveau: Ej relevant
    * Kørsel niveau: Ej relevant
    * Western niveau: Ej relevant
    * Islænder niveau: Ej relevant

    * Beskrivelse: Jeg står desværre i den rædselsfulde situation, at min nuværende hest bliver aflivet pga. ringfod. Derfor leder jeg efter en ny skøn basse jeg kan kaste min kærlighed over.

    Jeg leder efter en almindelig ridehestemodel til primær dressur og tur. dog har vædeløbsheste, travheste, fjordheste og lignende typer ikke interesse.

    Jeg kan tilbyde et kærligt blivende hjem med masser af foldtid og heste at lege med. Hesten kommer til at stå under ordnede forhold, på et mindre opstaldningssted.
    Fin boks om natten, opdelte hopper - vallak folde, daglig fold. fodring sommer 2 gange dagligt, vinter 3 gange dagligt.

    Jeg fodrer ud fra det princip, at hesten skal have al det hø/wrap den vil spise, og derefter dækkes ind med vitaminer og mineraler. Så vidt muligt undgår jeg kerne og stivelse. Jeg lægger en individuel foderplan tilpasset den enkelte hests behov. Jeg er utrolig glad for Dodgson & Horrels produkter.

    Jeg er 26 år, og er ikke den modigste rytter i verden. Jeg kan godt være interessert i en unghest, bare den er stabil i alle gangarter, og at kodeordet er ukompliceret. Jeg kender mine svagheder, og ved at en problemhest med lange udsigter ikke er mig. Det gavner hverken hesten eller jeg. smiley Jeg rider primært dressur, tur og lidt hyggespring. Stævner kan da godt komme på tale, men er ikke mit første mål.

    Jeg vil gerne lægge en masse arbejde i at uddanne hesten, og vil glæde mig til et langt og udbytterigt samarbejde i mange mange år. Jeg er bestemt ikke en type der giver op!

    Hesten skal være 100% sund og rask, ingen fold- eller stald unoder. Der skal kunne overtages eller tegnes syge-, liv- og uanvendelighedsforsikring uden forbehold. Den skal derfor også kunne gå igennem den nødvendige handelsundersøgelse.

    Hmm...? hvad mere skal jeg skrive? det er svært at sælge sig selv på den måde.
    I må endelig skrive, hvis der er noget I vil vide! Både vedr. køb af jeres hest, men også omkring hele situationen med min hest jeg desværre må aflive.
    Det har været en lang og pinefuld process for både mig og hesten. Men kodeordet i hele den rædselsfulde beslutning om at aflive er simpelthen, at jeg ikke kan forsvare at holde liv i en kronisk halt hest, bare fordi jeg ikke kan undvære ham. - Alle heste fortjener et værdigt hesteliv - kan jeg ikke længere give dem det, vil jeg aldrig tøve med at give dem fred. Så nu har jeg brug for at finde den rigtige basse at kaste kærligheden på, så jeg har en jeg kan kramme, tude sammen med, og fortælle hvor rædselsfuldt det hele har været, og hvor godt det er jeg har ham/hende.

    Jeg glæder mig til at høre fra dig! Mange spændte hilsner fra Marie-Louise


  • #8   13. aug 2009 Sådan, det er da en super annonce... :o)
    - går ikke ud fra at de sidste 9 linier skal med i annoncen? :o)


  • #9   13. aug 2009 Hov, havde lige læst forkert, troede at de sidste linier var til os herinde, men de var jo til evt. sælgere..., sorry :o)

    Bare se bort fra sidste linie i forrige indlæg ;o)


  • #10   13. aug 2009 betina: hehe... bare i orden

    takker for hjælpen


  • #11   13. aug 2009 Hvad søger du af hest??

    Kig min annonce om han evt ville være noget???


  • #12   13. aug 2009 lena team trav: må lige minde dig om at hvis du gider læse indlægget så står det hele vidst der?!

  • #13   13. aug 2009 "Det har været en lang og pinefuld process for både mig og hesten. Men kodeordet i hele den rædselsfulde beslutning om at aflive er simpelthen, at jeg ikke kan forsvare at holde liv i en kronisk halt hest, bare fordi jeg ikke kan undvære ham. - Alle heste fortjener et værdigt hesteliv - kan jeg ikke længere give dem det, vil jeg aldrig tøve med at give dem fred. Så nu har jeg brug for at finde den rigtige basse at kaste kærligheden på, så jeg har en jeg kan kramme, tude sammen med, og fortælle hvor rædselsfuldt det hele har været, og hvor godt det er jeg har ham/hende."

    Denne paragraf ville jeg udelade. Synes ikke rigtig det hører til i en annonce, men ellers er den da super fin.


Kommentér på:
hvad synes i om denne købsannonce??

Annonce