{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

Hm... (Undrer mig) {{forumTopicSubject}}

Haii!
Jeg har et spørgsmål:
Er det her ikke et hestegalleri? Jeg kan godt se det sjove i, at have sin hest oprettet herinde, men døde heste... Måske er der nogen, som gerne vil have den herinde, for at mindes om den, men helt ærligt: Er det ikke for levende heste????
Også det, at man opretter heste for andre... F.eks en man rider for en anden til daglig... Det kan jeg ikke se det sjove i...
Så... Syntes seriøsiteten forsvinder herinde?? Kan ikke se det sjove i både døde heste og heste man passer/rider...
Syntes det skulle være et sted hvor hesteejere får svar på sine spørgsmål, og en hyggelig tilstedeværelse.

Prøv lige at tænke over det... Jeg har ikke noget imod dem som har oprettet de heste, for selvfølgelig har I fået lov, men helt ærlig...

Qnuz
Mathilde og Golden

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hm... (Undrer mig)
  • #1   18. jun 2004 Jeg prøver heller ikke at få jer til at slette jeres heste, bare lige få jer lidt til at tænke over det...
    Altså over det jeg skrev tidligere...
    Men det, at have jeres hest i jeres hjerter... Kan de ikke blive derinde...?

Qnuz
    Miiiiiiiiig og Goooooooooooolden

• #2   18. jun 2004 Jeg kan ikke se noget forkert i at man har den pony/hest man passer oprettet herinde.
    Mange har ikke råd til at have egen hest, så derfor passer de én. Mange steder passer man hesten som var det 100 % ens egen.
    Det er dyrt at holde hest, og alle har bare ikke pengene til det. Skal man udelukkes bare fordi man ikke har så mange penge???
    Passere af heste og ponyer kan da have ligeså mange spørgsmål og gode råd som dem der selv ejer hesten. Jge kender flere passere af heste som er mere kvalificerede til at være hesteejere, end visse hesteejere er.
    Det med døde heste. Jeg har selv min gamle hoppe Rebekka herinde. Hund døde i 2000, men derfor synes jeg da godt at jeg kan "vise hende frem". Jeg forstår UDEMÆRKET dem der så vælger ikke at give karakter, og det er heller ikke dét jeg er ude efter, jeg vil bare gerne mindes denne dejlige hest, for fortælle om hvor meget et dyr kan betyde for én. Hun fortjener at folk hører om hende, så hun ikke bliver glemt. Og sådan tror jeg de fleste der har oprettet afdødse heste herinde, har det.

Well.. det er jo så bare MIN mening.

Vh Carina

• #3   18. jun 2004 Rolig.
    Synes ikke at det er noget at hidse sig op over.
    Alle har jo lov til at have deres mening.

Vh Carina

• #4   18. jun 2004 Jeg kan ikke se problemet i at man har sin afdøde heste her inde... Min galophest blev aflivet i mandags og jeg har ikke tinkt mig at fjerne ham pga. át nogle synes det er mærkeligt eller onsvagt...!!! Jeg vil give Sarah K helt ret..... At aflive en hest, eller bare ha haft en hest som er død, er forfærdeligt..!! Jeg kunne ikke drømme om at slette Le sall... Det kan godt være han er død... Men han er stadivæk min og det vil han altid være..!

• #5   19. jun 2004 jeg kan heller ikke se problemet.....faktisk er jeg enig i at det er op til ejeren om denne vil have en død hest..eller denne vil have sin hest inde ved en passer/rytter på HG....

Kommentér på:
Hm... (Undrer mig)

Annonce