{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gelepad..
  • #2   13. sep 2009
    Tjae.... Samme som lammeskind, hvis man ikke gider få sadelen opstoppet så den passer dyret.

    Til tider kan det også være anbefalet af kiopraktor eller dyrlæge.


  • #3   13. sep 2009 til at fordele trykket, den kan også bruges under en sadel der ligger perfekt.. eller hvis sadlen glider frem, så skal den bare ligge under underlaget smiley

  • #4   13. sep 2009 Jeg har et gele´pad / underlag til Glorija, og det er ikke fordi jeg ikke gider stoppe min sadel om, eller købe en der passer hende. Men hun var rigtig svær at få en sadel der passede hende perfekt. vi havde masser af sadler hjemme og prve og brugte det meste af ½ år på at finde en der passede hende, og vi fandt endelig en der passede hende, men blev anbefalet at jeg købte sådan et til hende så trykket blev fordelt, og den blev løftet op foran, da hun minder lidt om en tønne smiley

  • #7   14. sep 2009 Jeg har fået fortalt at gele faktisk ikke er godt til at fordele presset, med mindre presset er helt ens alle steder, for gele flytter sig, så er der mere pres på et område så vil gele faktisk gøre problemet større..
    Synes lam er bedre (men husk det skal ligge direkte på hesten, ikke mellem sadel og underlag) da det er naturligt, temperatur regulerende og stød absorberende..


Kommentér på:
Gelepad..

Annonce