{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
269 visninger | Oprettet:

Fjordheste Frits ;o) {{forumTopicSubject}}

Ja, hvad er jeres holdning til at klippe "frisure" på fjordheste??

(Sik-sak, skak-tern osv...)

Har selv lige klippet "sørge rende" på Mickey... Altså hvor det sorte i midten går ca. 2 cm højere op ind resten af det hvide...
Før i tiden HADET jeg når folk klippede deres heste anderledes, eller lod manen gro lang... Og nu fik jeg pludselig lyst til selv at gøre det ;o) Hehe!

-Kan desværre ikke tage nogle billeder af hans nye hår ;o) da mit kamera er i USA... (øv øv)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fjordheste Frits ;o)
  • #1   2. nov 2005 Jeg kan bedst lige fjordheste med land man.... Jeg kan i det hele taget bedst lide alle heste med lang man. Jeg synes det ser kunstigt og forkert ud når man klipper heste, uanset om man, som på fjordheste, klipper helt kort, eller om man bare klipper manen kortere som man gør på dressur og springheste.

  • #2   2. nov 2005 Synes også at det er flot når heste har en RIGTIG lang man, men stadig, en fjordhest skal være kort ;o)

    Lod på et tidspunkt Sigurd's man gro, fordi min far synes den skulle ligne en hingst ;o) Hehe, typisk mænd *smiler*
    Men istedet for at ligne en hingst, kom han til at se ekstremt usorigneret ud og det lignede han slet ingen muskler havde, så den man røg hurtigt igen ;D


  • #3   2. nov 2005 Hej
    Fjordheste skal da have kort man. Jeg har selv tit klippet frisure på min og den kommer altid til at se meget mere frisk og smart ud af det


  • #4   2. nov 2005 jeg synes også at fjordheste skal have kort man... og det gør dety da lidt sjovere at den er klippet så man sewr det sorte... Dressur og springheste synes jeg skal have rykket manen... især dressurheste for det er altså meget besværligt at flette den ellers...

  • #5   2. nov 2005 min har os altid en sjov frisyre, så ser de mest smarte ud hehe

  • #6   2. nov 2005 syntes de skal have kort man... det har min fars... men må ikke klippe tik tak eller oget andet på dem, da han bruger dem til fx brudekørsel... og så syntes han det er forfærtenligt... (=

    men jeg syntes det er smart med tik tak man eller bare et eller andet anderledes i manen end bare alm. stritman


Kommentér på:
Fjordheste Frits ;o)

Annonce