{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

depremeret hest ?? {{forumTopicSubject}}

hej kan en hest have vinterdepression??? min hest har idag ikke rørt noget a sit foder overhoved og hun ligger bare i boksen . hun har været på fold og der gik hun lidt - spiste og så en enkelt gan lå hun ned - der fik jeg fat i hende og gik en tur med hende hvor hun var meget ernergisk og sked en gang . dyrlægen siger jeg ikke skal være bekymmeret og jeg skal se tiden an til mandag så lange hun hveken viser tegn på feber eller kolik . har nogen oplevet det før - der var intet i går - og hun smånipper til sit hø...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  depremeret hest ??
  • #2   14. nov 2009 Det kan de vel i terioen godt, men jeg ville nu holde godt øje med den de næste par dage!

  • #3   14. nov 2009 tak for rådet smiley for hun låste nemlig helt op da jeg tog hende med ud at gå nu her tidligere idag - problemet er at hun har i en periode på 2 måneder stået stille med en benskade . og fik så hovbyld og fik avide hun skulle have boksro i 2 uger - og det var her det gik galt . men render også i pendulfart fra hus til stald hver 5 min . smiley og pt står hun dog op og nipper hø. og hun er ellers meget frisk at se på og hun har normal temperatur....

  • #4   14. nov 2009 Heste kan sagtens for depr
    Apple Jack har haft det, og det er også derfor han er så 'skrøbelig' som han er nu. Der skal ikke meget til han føler sig presset, og bliver dum mm..


  • #5   14. nov 2009 Altså hestene bliver jo påvirket at de mennesker der omgås den. Så hvis du eller andre i stalden er kede af det eller noget, så er det da klart at der ikke er særlig god stemning.

Kommentér på:
depremeret hest ??

Annonce