{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.584 visninger | Oprettet:

HJÆLP EFTER BRAND {{forumTopicSubject}}

Er i den uheldige situartion at vores stald er brandt..... Heldigvis ingen dyr der er kommet tilskade... men har nu 15 hjemløse heste rundt omkring i østjylland... og vi vil rigtig gerne have dem hjem igen...... Og vil høre om der er nogen her der har, kender eller noget med tranpotable hestebokse, container eller noget lig. for vi vil rigtig gerne have vores heste hjem på Abildgården igen... Håber nogen kan hjælpe os

Mange hilsner Jane Århus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP EFTER BRAND
  • #1   5. jan 2010 trav-discount i vodskov sælger billige rundbue haller til løsdrift - mener det 13000 + moms.

  • #2   5. jan 2010 ej var det dig der havde fået brænd jeres stald hørte om det i nyhederne eller sådan noget, godt i har fået fanget hestene ind smiley
    kan desværer ikke hjælpe da jeg bor på vestshælland og ikke kender til sådan noget


  • #3   5. jan 2010 skal nok holde udkig efter noget smiley

  • #5   5. jan 2010 Kan desværre ikke hjælpe.. Har også hørt om det.. Det er da bare helt forfærdeligt..! Min lille Sascha kommer der fra og tidliger ejer fortalte mig om det..:(

  • #6   5. jan 2010 vi har to rundbue haller til at ligge der ikke er samlet og helt nye, de er lige til at traspotere på en trailer. i kan få de to for 30000 inkl moms. efter lovkravet er der opstaldning til 8 heste i to haller, men hvis flokken fungere godt sammen kan der godt gå 15, jeg har selv haft en flok på 17 heste en sommer og de delte fint om hallerne så alle kunne komme i læ og ly for vejret. hvis i yderligere mangler har jeg en der er samlet som i kan få for 8000 der er monteret sparke plader. så skulle der være nok til alle hestene i løsdrift. vi bor i hadsund.

    venligst tina 29627930


  • #7   5. jan 2010 ps. hvis der er andet i mangle må i ringe eller komme og kigge hvad vi har. vi har nemlig lige lukke vores heste sted ned, og vi har plads til 23 heste. 7 på boks og 16 i løsdrift, vi har alt, brugt men veligeholdt, blandt andet fodertønder, hegn, container, frost frit drikke tru osv. så sig endelig til og så finder vi en go billig pris på det smiley det i oplever er enhver heste ejers mareridt.

    venlig hilsen tina
    www.horsepassion.dk


  • #8   5. jan 2010 kender nogen som skaffede en skibskontainer, som de brugte som stald, mens de byggede stald og ridehal, ved dog ikke hvordan man får fat i såden nogen

    Lotte


  • #9   5. jan 2010 På rideskolen hvor jeg underviser har de lejet skibscontainere der er lavet til bokse. Fiks og færdig med bokslåger osv. Det fungere ok, til en midlertidig løsning. Jeg kan prøve at finde ud af hvor de er fra, men det må også kunne googles.

Kommentér på:
HJÆLP EFTER BRAND

Annonce