{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
959 visninger | Oprettet:

Sende sin sadel på prøve {{forumTopicSubject}}

Hej er der nogle af jer der har prøvet at låne jeres sadel ud på prøve.

Sadlen bliver afhentet og ikke sendt med posten.

Hun kommer vidst fra en by i omegnen, men vil kun lægge halvdelen af salgsprisen og så resten hvis hun vil have sadlen.

Har hendes mobil nr. og kan selvfølgelig se hendes nr plade når hun kommer.

Er der nogen kontrakt jeg kan benytte for at få min sadel sikker retur eller resten af pengene.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sende sin sadel på prøve
  • #1   17. jan 2010 Du skal bare sørge for i begge skriver under på en enslydende kontrakt.. Hvor du skriver alle ting ned der kan gå galt under prøve perioden..

    Tag billeder af din sadel og vedlæg i jeres begges kontrakt...


  • #2   17. jan 2010 Sig at hun skal lægge hele beløbet, og ellers kan hun rende og hoppe smiley
    Lav en kontrakt, sådan at hun har f.eks. 1 uge
    til at prøve hesten, og hvis den ikke passer, så skal den leveres tilbage i samme stand, som da hun hentede den..

    Stol ikke på nogen, når det omhandler handel.
    Folk de snyder som bare fandens.


  • #3   17. jan 2010 Ville også sige hun skal lægge hele beløbet!

  • #4   17. jan 2010 Du skal for din egen skyld hellere have hele beløbet og passer sadlen ikk til hesten kan hun få pengene tilbage, men sadlen dog skal være i samme tilstand som ved afhentning..

    Ellers kan du godt bli snydt


  • #5   17. jan 2010 Prøver at lave en kontrakt, hun har tilbage levering onsdag aften eller torsdag morgen, da jeg også har to andre der er ret seriøse, men der havde jeg lavet en aftale med hende.

    Hvis der er nogle forslag, til hvordan kontrakten skal lyde, hun kommer imorgen så har ikke mulighed for at vedlægge billeder, men kan vel tage nogle sammen med hende på digital kameraet, der er jo automatisk dato på?


  • #6   17. jan 2010 Jeg ville ikke låne min sadel ud på prøve uden at køber ligger hele beløbet og at man har lavet aftale om tilbagelevering. Derudover, så mener jeg ikke at hvis man er under 18år, at underskriften gælder.

  • #7   17. jan 2010 Kan godt se det, hvor er det bare irriterende at man ikke kan stole på folk

    Jeg bliver jo nødt til at få det fulde beløb, især hvis sadlen ikke er i sammen stand.

    Hun siger at hun er bange for at stå med en sadel hun ikke kan bruge?

    Hun henter den jo ude hos mig ved hesten, så hun ved jo hvor jeg er og hvor hun kan få pengene igen. Hvor jeg ved ikke andet end det hun siger.

    Hvad med nogle af jer som har købt sadler hvad har i gjort, det er jo mange penge ???

    Er rigtig glad for den ikke skal sendes, det ville gøre mig mere nervøs


  • #9   17. jan 2010 Aftal med hende,at hun kommer tilbage med den samme dag. Så skal duogså huske at aftale med hende,hvis sadlen har fået en rids eller flænge oghun vil returnere den, vildu så have den retur og i så fald, hvor lav en retur pris skal være-. Tag billeder af sadlen inden hun henter den, så du har beviser for, at sadlen så ud som du påstår den gør.

  • #10   17. jan 2010 Tager billederne sammen med hende så der ikke er nogen tvivl.

    Hun skal først i ridehus onsdag og er i min by imorgen, prøver at skrive til hende imorgen, at jeg bliver nødt til at have det fulde beløb ellers tør jeg ikke, men viil jo også gerne sælge?

    Har nemlig også en bekendt, som er interesseret der også er i byen imorgen, hende stoler jeg på og skal nok få min sadel igen hvis det er.

    Hun henvendte sig bare senere og vil gerne være fair


Kommentér på:
Sende sin sadel på prøve

Annonce