{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mærkelige knopper/sår
  • #1   28. feb 2010 min haflinger har dem også.
    han havde dem også for 1 år siden, har haft tre dyrlæger ude og ingen ved hvad det er.. han har været på 4 forskellige pencilin behanlinger og sågar i isolation, da der var en af dyrlægerne der troede det var stafylokokker, men intet har hjulpet, så han må leve med dem..
    gider ikke bruge flere penge og tid på at finde ud af hvad det er, han er alligevel ikke syg af dem og de genere ham ikke..


  • #2   28. feb 2010 De her klør. Kan se at hun har kløet hul flere steder..

    hun går med dækken dagligt, men plejer at være meget kulskær. De er knoldede.



  • #3   28. feb 2010 Lyder lidt som noget min også har døjet med i rigtig lang tid..
    Vi har brugt pyoderm(hjalp lidt.), jod (som hjalp rigtig meget.) De er nu næsten væk og jeg prøver at se tiden an.
    Det skal siges at vi i sin tid, da han fik dem, havde tre dyrlæger ude uafhængige af hinanden, han var på pencilin kur, vi fik også binyrebarkhormon, der resulterede i en meget muggen hest, da det sved.. Ingen kunne stille en diagnose.. Men, fik afvide han skulle under kniven, det vil jeg ikke byde ham især fordi det er i sadellejet, og det ikke har nogen betydning.. Det kan nogengang have tendens til at være ømt, men irriterer ikke under ridning. Har dog brugt lammeskind under underlaget.. (Da vores muskelterapeut troede det måske kunne være indgroede hår)


  • #4   28. feb 2010 altså hodders er også knoldede, men tror ikke de klør, men ved det selvfølgelig ikke.. og der er sår på "toppen" af knoldede

    han går også med dækken og er klippet, men er ikke kuldskær, men det kan dag sagtens være varmeknopper


  • #5   28. feb 2010 det kan også være hårsække betændelse..

    Prøv at søg på google..



  • #6   1. mar 2010 min har dem også, men det ser ikke ud til at genere hende. Har fundet ud af hun får dem når der er skiftende temperatur. De har været der en gang omkring december, men nu har hun fået dem igen. Jeg er overbevist om det er noget med vejret, og når jeg har set de er gået i sig selv en gang, gider jeg ikke tilkalde dyrlæge da jeg har hørt fra flere andre at dyrlægerne intet kan gøre.

    min har dem hovedsagligt på ryggen. smiley


  • #7   2. mar 2010 Dyrlægen er bestilt hun kommer her til middag. smiley Det er hvis det bedste også selvom det måske er en lille ting. Nu ser vi.

Kommentér på:
Mærkelige knopper/sår

Annonce