{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

Amigo Aflives {{forumTopicSubject}}

Amigo bliver måske næsten aflivet!

Det er fordi han har fået Gaffelbåndsbetændelse og en infektion i Sceneskeden... har ikke kunne ride på ham i et ½ år nu.....

Er bare så ked af det!! DEt er næsten kun 2 år siden, at jeg mistede min anden hest Luna!!!

DEt er bare så hårtd at miste en man har det så godt med, og holder så meget af ham smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Amigo Aflives
  • #1   20. jan 2006 Det er jeg ked af at hører, håber det bedste for dig! Der er intet der er mere hårdt end at miste nogle man holder af! ;(

  • #2   20. jan 2006 Nej.. det er der sku ikke.. det er virkelig hårdt..

    og sidder nu og skal tage beslutningen og sige til min mor at hun ringe til dyrlægen, så han kan komme ud og aflive ham...


  • #3   20. jan 2006 ej hvor deprimerende! kan da godt forstå at du er trist... det er da noget værre noget smiley

    Jeg håber at det måske ikke er så slemt men hvis det er slemt, ja så er der jo ikke rigtig andet rigtigt at gøre smiley

    føler med dig.... *Suk*


  • #4   20. jan 2006 ejjj hvor surt

  • #5   20. jan 2006 Synd for dig ;(

  • #6   20. jan 2006 rigtig trist )=
    men hvis han har det skidt er det jo bedst for ham, selvom det er hårdt )=


  • #7   20. jan 2006 Det er sku rigtig synd for dig...! Det er fandeme ikke sjovt at miste sin pony! Det ved jeg alt om.. Min første pony havde jeg kun i et halvt år inden han blev aflivet smiley Han havde støvallergi og hostede helt vildt hver gang jeg red... Min anden pony havde jeg i halvandet år og så fik vi også ham aflivet da han havde både hovleds- og kodeledsbetændelse i samme forben.... Så jeg synes sku det er synd for både dig og hesten.. Ønsker det bedste for dig fremover...! smiley

  • #8   20. jan 2006 Hvor trist ! Kan godt forstå du er ked af det. Kæft hvor må det være hårdt at skulle tege den beslutning smiley

    Føler med dig !

    Men selvfølgelig. Er det, det bedste for hesten, er der jo ikk andet at gøre. Selvom det er hårdt !


  • #9   20. jan 2006 Hej
    Er måske intresseret i at købe ham, men skal lige have tjekket nogen ting. så hvis i har et par dage til at vente, så vil det være fint.
    Anita


  • #10   20. jan 2006 Jeg føler virkelig med dig. Jeg mistede min fuldblod igennem 7 år sidste år, det var det hårdeste jeg nogensinde har oplevet. Ens hest betyder jo alt for en så det er ikke sjovt at stå over for sådan et valg. Jeg håber det kommer til at gå for dig og at han måske kan gå som hyggehest. Hvis ikke så prøv at huske at du gjorde alt hvad du kunne og at man nogen gange må gøre det rigtige for hesten selvom det er møg hårdt for en selv. Det er en ringe trøst tro mig jeg ved det. Al held og lykke til jer

  • #11   20. jan 2006 Jeg føler virkelig med dig. Jeg mistede min gamle pony i år 1997 som hed Shadow han nåede og blive hele 28 år men jeg var heller ikke særlig stor dengang men det var sku hårdt alligevel. 3-4 år efter fik jeg en havlpart i en dejlig broget pony som hedder Biggaré(fransk) Hun er/var en kanon dygtig pony hun er nu 25 og man kan overhovedet ikke se det nogen steder på hende at hun er så gammel.. Men så det idste stævne jeg var til (TRL) red jeg LC2-3 men da så mine forældre hvor sløv hun var og det var der hvor jeg fik min helt egen pony igen. De havde indset at hun var for gammel og jeg ikk lærte mere på hende, så fik jeg en vallak som hedder Pikant og er 5 år gammel og ham vil jeg ikk miste, men en dag sker det jo for alle..! Jeg ejer ham også nu ;o) Virkelig skønt.
    Men al held og lykke til jer i hvert fald håber du kn beholde ham og bare holde ham som hygge hest måske?


  • #13   20. jan 2006 Christina- Skovrytteren!! (14) DYREVÆRNSPOLITI NU! A : Nej det kan jeg nemlig ikke... Er heller ikke en rytter der vil have en hygge hest, jeg vil gerne til konkurrence osv.. Kan nok heller ikke komme til at ride på ham igen, fordi det er så slemt.. så der er nok ikke nogen vej tilbage!!



Kommentér på:
Amigo Aflives

Annonce