{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.518 visninger | Oprettet:

Urter til hoste hest /endoskopi {{forumTopicSubject}}

hejsa.
Til jer som har brugt eller bruger urter fra Askim hvor langt tid går der inden de begynder og have en efkekt,min kære hoppe hoster når hun traver,har dyrlæge ind over,
hun har været i beh for kværke og efterbeh for kværke også .
2 X beh for luftvejs infiktion og nu er hun i beh for hoste med binyrbac hormon,og da beh,ikke har virket skal hun sættes op,uff men da hun har haft en akut forfangenhed er det bob bob med binyrbac beh da det kan fremprovokere fofangenheden igen så,,hun har fået urter fra Askims siden d,12 marst og imum forsvars opbyggende kur fra equifors i en månede nu.
Hendes hø bliver lagt på fold om aftenen for at minske støv og på boks får hun wrap, hvad kan man mere gøre,
Er der nogen af jer som har prøvet og få lavet en endoskop af luftvejene hvad er ca prisen og er der dytrlæger som gør det i østjylland,jeg er ved og være desperat hun har været syg sien starten af januar og jeg har rundet de 12000 i dyrlæge regninger uden bedring


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Urter til hoste hest /endoskopi
  • #1   22. mar 2010 Det lyder ikke så godt. Min gamle hest fik konstateret kronisk bronchitis, hun hostede også hele tiden. Jeg vil råde dig til en endoskopi, på denne måde kan dyrlægen se hvor infektionen sidder, og tage en prøve af det som kan blive dyrket. Jeg husker ikke prisen for en endoskopi, men det er ikke så dyrt igen mener jeg. Har du en dyrlægeforsikring? Eller er det af egen lomme? Det havde jeg ikke på min den gang, og det blev en dyr købt erfaring, jeg endte på ca. 35.000 i dyrlæge regninger inden hun blev aflivet. Så jeg har fuld dyrlæge forsikring på min nye hest! Der er mange ting man kan gøre for at undgå støv, men det er måske væsentlig at finde ud af præcis hvad hun fejler først. Ellers skal hun på spåner at stå og så gerne i en udeboks, så meget frisk luft som muligt. Og halm er bandlyst, også i boksen ved siden af. Det er rigtig besværligt faktisk. Det var bare lige mine erfaringer, håber det kunne bruges.

  • #2   22. mar 2010 doc dyr kommer i morgen også vil jeg have lavet en endoskopi,jeg tør simpel hen ikke andet,desvære er perle så stor så hun ikke kan ude i ude boksene der hvor jeg står men så må jeg evt flytte hende
    ak nej jege har ingen dyreforsigring men det skal jeg have lavet når hun er frisk igen også skal hun også forsikres om da hun er en del dyre ind det hun er forsikret for


  • #3   22. mar 2010 nørlund hestehospital i Silkeborg laver denne undersøgelse.
    Kender ikke prisen.


Kommentér på:
Urter til hoste hest /endoskopi

Annonce