{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

handicap ridning {{forumTopicSubject}}

altså jeg har den her veninde, som for ca 2 måneder siden blev kørt ned, og fik det ene ben fjernet ved knæet, hun elsker heste, faktisk deltog hun i rigtig rigtig mange stævner på hendes låne hest, men efter ulykken, har hun ikke kunnet ride, hune ved simpelthen ikke hvordan, altså der er jo de her steder, hvor der er handicap ridning, men hun har ikke lyst til at gå på sådan et ride hold, med 10 ryttere der bliver trukket rundt på en lille doven pony, hun siger hun ville føle sig som en idiot, hun vil gerne noget mere, store heste, ride selv, noget med gang i.... så er mit spørgsmål til jer, findes der sådanne steder, hvor man kan ride alm ridning, men mangle et ben???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  handicap ridning
  • #1   31. jan 2006 jeg har været ude på revsøe rideskole(staves) vedrørende et skole pojekt... de har handicap ridning derude... jeg havde et inerwiev med dem derude, og jeg så undervisningen. jeg fik lov at prøve, og det var på en hest! de sagde at de dygtige sagtens kunne gå på et normalt hold?! så tror da sagtens din vendinde kan, men det kommer jo an på hvor godt hun kan ride nu? men jeg er ikke heeelt sikker?føler virkelig med hende! stakkels hende! det må virkelig være forfærdeligt!
    nå håber jeg har været til hjælp:)


  • #2   7. feb 2008 Du kan ride på alle rideskoler trods dit handicap !
    jeg selv får undervisnin af en berider så det burde ikke være et problem .. min veninde (som mangler det halve af det ene ben) går til ridning på anderup


Kommentér på:
handicap ridning

Annonce