{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
473 visninger | Oprettet:

Lovely day :D {{forumTopicSubject}}


Så har jeg været ude på en tur med Maja smiley

Hun er fuldstændigt ude af kondi, men alligevel gik der fremmad i skridt i højt tempo. Jeg elsker hendes altid rolige hoved, der gør at jeg kunne tage en jordetur klods op af en motorvej uden hun blev bange, for at dernæst stoppede op med det samme da jeg sagde " prrr " - vidunderlig hyps!

Men intelligent er hun altså ikke altid.... Vi skridtede på en grussti hvor en flot flot belgier hyps stod, denne opdagede hun først da den kom bragende imod hende også var det lige før hun satte sig på røven og stak af, men heldigvis igen har hun et fantastisk stopsignal der altid virker. Mødte hestens ejer lidt længere henne, som jeg fortalte at hun var 29år - eeeeelsker folks fjæs når de får det afvide smiley de tror ikke rigtigt på at hun er 29år og stadig bruges "så meget".

Generalt bare en dejlig tur smiley Hun har ingen kondi men alligevel formåede hun ikke at blive træt på 1½ times tur i skridt og galop. Der blev hele tiden skridtet frisk fremmad.

Men note til mig selv: Ifør dig overtræksbukser når det blæser, samt to par handsker og pandebånd.
Skift til kombi sadel, dressursadel og letsæde funker bare ikke.

Hvad har i oplevet idag, nogle noter til jer selv? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lovely day :D
Kommentér på:
Lovely day :D

Annonce