{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

cool hest.. er så stolt af ham.. {{forumTopicSubject}}

her i weekenden kom jeg ud på folden for at fodre alle hestene til middag.. alle kom hen til hegnet.. undtaget min.. han blev ved med at guffe hø..
Da jeg havde fodret alle sammen, gik jeg over til min, for at få ham hen til hans middagsmad... Det viser sig så at krikken sidder fast i snorerne på høballen... begge forben sad fast og snoreren sad mellem hov og sko...
Hesten stod stadig bare at spiste videre...
Da jeg fik skåret ham fri, rystede han en del på benene, må sgu have været anstrengende for ham at stå sådan, vi ved jo ikke hvor længe... så han fik is på benene og maden indenfor...

Nu er det heldigvis slut med snorer på ballerne ude på folden... fik endelig overtalt de andre... Så det skulle næppe ske igen.. men hvor er jeg dog bare stolt af min lille krikke ikke gik helt amok... men i stedet bare gumlede hø


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cool hest.. er så stolt af ham..
  • #1   31. mar 2010 årh hvor sødt :'D
    Det var også engang jeg skulle ride en araber der står ude ved Nathalie, så sad stigbøjlen fast i dørhåndtaget, ogden lille hyp lægger sig bare ned. så tænkte jeg sådan lidt, okay...
    for han er normalt sådan en der går amok over ingenting. nøj jeg var stolt af ham ;D


  • #2   31. mar 2010 Hvor skønt! Mine oldenborgere er også tålmodige. Mit føl fik benet over tovet da hun var bundet i løsdriften, gik hun i panik? Nix. Og en pige glemte en dag at løsne hende, så hun stod der en time! De andre var bundet op.

    Moren er ligesådan, der er næsten mere hund over dem. Det er virkelig undervurderet, hvor positivt det er med sådan nogle hypper.

    Lone


Kommentér på:
cool hest.. er så stolt af ham..

Annonce