{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
287 visninger | Oprettet:

Nye heste og deres billeder? {{forumTopicSubject}}

Hvorfor er det, at folk opretter deres heste med 1-3 ekstremt slørede og mørke billeder og så lige 4 ord om deres hest for derefter at blive afvist!?
- Selvfølgelig med ordene om at, "Det kommer i morgen"...

Ja jeg forstår bare ikke, og irritere mig snart lidt smiley
Jeg mener, selvfølgelig vil man gerne oprette sin hest - men hvis man "får nye billeder og ny tekst i morgen" - hvorfor så ikke blot vente til "i morgen" ?

Kun mig det irritere lige pt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye heste og deres billeder?
  • #1   7. feb 2006 Nej... også jeg!!

  • #2   7. feb 2006 det er nu ikke noget jeg hidser mig op over - det er dem der får besværet med at oprette dem igen i morgen, når de bliver afvist i dag.

  • #3   7. feb 2006 Jeg synes nu også virkelig det er irreterende. Jeg kan heller ikke forstå hvorfor sådan nogen blivet nudt velkommen.

  • #4   8. feb 2006 Jeg synes alle skal have en chanche for at komme ind !
    Der kommer nye billeder med tiden !


  • #5   8. feb 2006 Jeg kan ikke se det irriterende i det... Som oftest er det jo bare små piger, som ikke kan vente med at vise deres heste frem...

    Hvad er der galt i det...


  • #6   8. feb 2006 Jeg syntes ligesom Camilse, heller ikke der er nået galt i det ...

  • #7   8. feb 2006 JEg synes det er tåbeligt at forsøge at oprette en hest med 2-3 billeder af sløret kvalitet og næsten ingen tekst for at skrive at der kommer nye bilelder imorgen.

    Jeg synes det er endnu mere tåbeligt at der (alligevel) er så mange der byder de heste velkommen.

    Og jeg finder det sigende at mange af dem aldrig får flere biller eller ny tekst..


  • #8   8. feb 2006 Jeg synes alle skal have ret til at vise sin hest frem herinde. Jeg skal der gerne indrømme jeg har heller ikke de bedste billede af min hest, men jeg vil hellere bruge tid på at træne min plage end at tilfredstille jer herinde, som synes det er et krav at billederne skal være i topkvalitet.
    De billeder der er af min hest tog meget lang tid at få taget, da det ikke er helt nemt at få en 2-årig til at stå og gøre ligesom man vil have det.

    En ros til dem som heller ikke kan se problemet i det.



  • #9   8. feb 2006 <b>Cecilie J</b>

    At du hellere vil bruge tid på at træne dine plage synes jeg er en ganske fin ting.

    <b>MEN</b> du har valgt (ganske frivilligt, der er ingen der har vredet armen rundt på dig) at være en del af et heste galleri.. Hvis du ikke vil bruge tiden på at tage billeder af din(e) hest(e) og fremvise dem...

    <b>Hvad helvede laver du så herinde?</b>

    <i> undskyld mit fransk</i>

    ... 8-) ..


  • #10   8. feb 2006 Jeg skrev heller ikke at jeg ikke gad, men at det er vigtigere for mig at min plag blir trænet. Og min lyst til at vise min hest frem er da lige så stor som alle andres, men det er de eneste billeder jeg har af hende lige nu. Og der vil da også komme nye billeder, men lige nu er mit mål at få min plag trænet godt, så hun vil få en god forbesigtigelse. Og så kommer billederne i anden række.

Kommentér på:
Nye heste og deres billeder?

Annonce