{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
423 visninger | Oprettet:

Har i oplevet dette??? {{forumTopicSubject}}

I kommer ud til et stævne eller et andet hestearrangement.

I kantinen/kiosken, er der nogen tøser, og man hører bare hvordan de sviner folk til.

Eller man sidder som tilskuer, og nogen af dem der har startet sidder ved siden af, og så får man ellers bare at hører om hvor dårligt den og den rytter rider, og om hvor dumme de er osv.

Hvad er det for en opførelse???

Jeg var engang oppe til BregentvedStævnet, og vi skulle se ponyspringning, og så kommer det fra min søster: "Hold kæft hvor rider hun dårligt."

Det var p***** pinligt for tøsens forældre sad næsten lige ved siden af os.

Min søster fik så at vide at hvis hun skulle med mig ud en anden gang så skulle hun holde sine meninger for sig selv... Der er jo ingen grund til, at komme med dårlig reklame for sig selv...

Tilbage til det første, så fatter jeg ikke hvordan at nogen klubber kan tillade at der bliver sendt et sådan et billede udadtil af klubben. Det ene sted stod ejeren af stedet der, og hun var MED til at bagtale...

hvad synes i???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har i oplevet dette???
  • #2   8. feb 2006 ja... Det er sjovt du siger det, for jeg var faktisk ret ofte offeret da jeg gik til ridning. Det var bare ikke sjovt for de andre at ridelæren roste mig hele tiden, og jeg var bedst osv...

    De lortebagtalte mig, fik jeg at vide an nogle andre piger, og ja, jeg var da ligeglad. Jeg red ikke stævner og red godt. faldt aldrig af. De red stævner konstant og faldt hele tiden af deres ponyer... så mønster?? ja.

    Men jeg synes ikke det er så smart, og det er ikke noget jeg har den mindste smule respekt for. Det er så lavt, og det viser kun at man har probvlemer med sig selv, og derfor overfører det til andre...

    jeg har nu os tit set ryttere der bare absolut ikke kan ride, men det er ikke noget jeg siger til nogen.


  • #3   8. feb 2006 ja, det er simpelhen så træls, en gang da jeg var til stævene i middelfart, sad snopperne ( som jeg gost hviste hvem var) rigtig og sankkede som kloge rytter "ej se der, den volte var bare skev" og jeg er 100 på de også gjorde det ved mig, efter som vi ikke var de "bedste" sammen, men det sjove var, at jeg vandt og, i nr. 2klassem sagde de hvist ikke mere,.'

    2.historie: også når jeg rider hver fredag i FJR. sider der nogle tøzzer oppe i rytterstuen og kikker ned, og man han bare se hvor de peger og griner, snopper,.

    men aligevel, tror der er sådan nogle "snopper" på en ver rideskole.

    MVH: Malene
    ps. håber ikke der er for mange stave fejl det gik nemlige lidt stærkt,.


  • #4   8. feb 2006 jeg sys at hvis man skal sige sin mening skal man oz kunne tåle og få igen af samme skuffe!

  • #6   8. feb 2006 Har engang været til et stævne hvor nogen sagde at en sad som en kludedukke, men hun blev placret mellem omkring 30 andre rytter!

  • #7   8. feb 2006 det var jo ikke særlig smart gjort... var en gang ude og hjælpe en af mine venner, som kom til at springe på det forkerte spring hvorefter hun faldte at, og der stod en lille gruppe mennesker og bagtalte hende... det var ikke særlig pænt gjort..

  • #8   8. feb 2006 Jeg har prøvet det, da jeg var oppe i min rideklub.
    Jeg er privatrytter, men min pony, Pento, ligner måske ikke de andre dyre privat-ponyer de andre ligger og rider rundt på.
    Så var der to, der stod og diskuterede, hvad en "rideskolerytter og pony" lavede i privat-ridehuset.
    Min mor stod lige ved siden af, men sagde ingenting.
    Det var herre fedt, da de så os trække op i en spritny trailer med hende xD^
    - De blev helt hvide i hovederne.
    Men det kan de da ikke tillade sig?!


  • #9   8. feb 2006 Jeg syndes vírkelig ikke det er iorden .. Fra min side . Jeg kan have mine meningner, men sidder ikke og taler højt om dem .
    Det er jo også p!sse nedgående for en hvis man finder ud af det, og måske ikke vil ride mere den dag.?


  • #10   8. feb 2006 Ja, jeg er enig... Det ner pisse iriiterende... Man kan heller ikke konsentrere sig om at ride ordenligt, når man kan se ud af den ene øjenkrog at der står en flok tøser og snakker om en... Så ligepludselig hører man: "ej, prøv lige at se..." osv.. og man ved ikk om de snakker om en selv eller en anden der rider rundt på banen... Jeg var også engang til et stævne, hvor der stod 4-5 piger og det skal lige siges at de troede at de var rigtig seje, med kawasaki sko og hele molevitten;) Og de stod så og snakkede oppe ved cafeteriet om at der bare var nogle der red dårligt osv.. Men jeg kunne høre at de heldigvis ikke snakkede om mig... Men det er jo alligevel træls for dem de snakkede om!!! Det er noget p** at gøre!! Man har da lov til at have en mening, men hvis den er dårlig, så kan man altså godt holde den for sig selv..!

  • #11   8. feb 2006 Hejsa... Ja.. helt enig.. er nok også en af grundene til jeg ikke gider stævner ret meget... meningen med stævner skulle gerne være at man har en god dag sammen med sin hest og sine venner.. og ikke for at høre hvordan folk taler nedlagende om andre.. de skulle kigge på dem selv skulle de...

    Men ja.. velkommen til ride verden.. siger jeg bare.. smiley og nej.. det er ikke spor pænt at folk taler sådan.. men det gør de desværre... Men nu er vi i pige verden... og den kan være hård...

    Stine


  • #12   8. feb 2006 Godt talt Stine

  • #13   8. feb 2006 Hvis jeg er til at stævne hvor jeg ser en ride godt, og har en pæn osv. så kan jeg godt snakke om det med min kusine men hvis det er nogen jeg syns mindre godt om siger jeg ikk noget sådan er det bare!

    Det andet er usportlig opførelse!
    Kan godt klare at andre har dyrer udstyr og heste osv. men derfor kan man godt snakke pænt!


  • #14   8. feb 2006 *Har en pæn hest lille fejl.

Kommentér på:
Har i oplevet dette???

Annonce