{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

I fol eller hvad? {{forumTopicSubject}}

Fik min dejlige hoppe her for en mdr. siden - hun havde stået stille i 2 år. Hun havde en del mave og fedt, men tænkte ikke mere over det, da hun som sagt var ude af form smiley Hun blev sidste år insimeneret med De Noir, men det blev konstateret at hun ikke var i fol..
Hun har nu tabt sig en hel del, men maven hænger dog stadig. I går da jeg sadlede af, så jeg at det dryppede fra hendes yver - hvidt! Tænkte bare hvad fanden sker der.. Satte hende bare ind, og fik bestilt dyrlæge til torsdag, så vi kan få at vide om der er noget derinde smiley

I dag da jeg kommer derud hænger hendes yver en hel del, hun har 'sænket' bagpart og muskulaturen er blød. Hun slimer også bagtil, og hun er begyndt at få lidt vokspropper.. Men hendes patter er bare ikke nok fremme, og yveret ikke stramt, på trods af at det er stort.

Så nu er jeg bare bange for om der kommer føl i nat - hun står opstaldet på en rideskole, hvor der ikke er plads til en foling i boksene.. Så jeg aner ikke hvad vi skal gøre, det er jo også for sent at flytte hende, da der jo skal være de rigtige antistoffer i mælken..
Så er total lost ;/ men nu ringer vi til dyrlægen i morgen tiden og får dem ud og konstatere om hun er drægtig eller ej.. Det bliver spændende smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I fol eller hvad?
Kommentér på:
I fol eller hvad?

Annonce