{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.416 visninger | Oprettet:

Tanja Hestkjær {{forumTopicSubject}}

Hm .. Min søster har fået undervisning af hende én gang nu og jeg synes at hun er meget meget dyr, derfor søgte jeg nu efter hende på google og på infosport for at se nogle resultater - hun må jo virkelig kunne noget når man skal betale så meget for at få undervisning af hende.
Jeg har intet kunne finde.

Er der nogle af jer som har hørt om at hun har starte stævner, set det eller ligende ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tanja Hestkjær
  • #1   5. maj 2010 Jeg har 25 års erfaring inde for hesteverdenen, jeg har fået min erfaring ved at arbejde

    På Bregnerødgaard som assistent , berider aspirant.

    På Holstebro sportsrideklub, Fuglsanggård, med daglig ansvar og træning for hingstesektionen,

    På Villumhøj stutteri med fremvisninger, kåring og tilridning.

    De sidste år har jeg været ansat som daglig leder for Køge sports rideklub.

    Men her for nylig startet selvstændigt op med Hestkjær dressur.




    Du kan jo kontakte de steder hun har arbejdet?? En rytter der er god til at ride er ikke nødvendigvis god til at undervise - og omvendt! Husk det.


  • #2   5. maj 2010 Jeg ved godt at de to ting ikke altid hænger sammen, men hvis man skal kunne undervise på højt plan, så må man også selv have redet på det plan, for at kunne lære fra sig .

  • #3   6. maj 2010 Man kan nu godt lære fra sig uden at have været i toppen smiley Men hvis du vil vide noget om personen, vil det da være naturligt at ringe til de steder hun har arbejdet...

  • #4   6. maj 2010 Nu kunne det jo være at der lige var nogle herinde der vidste det smiley

Kommentér på:
Tanja Hestkjær

Annonce