{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

Så skete det :'( {{forumTopicSubject}}

Ja så skete det smiley
Min dejlige hest Kenzo døde i går formiddags smiley
Han har været syg i en uge, og haft det rigtig skidt.
Vi har haft dyrlægen til at se på ham næsten hver dag for han fik det bare værre og værre smiley
Vi har ikke fundet ud af hvad han har fejlet og vi vil have ham obduserret, han skal have lov til at hvile i fred.
Da jeg skulle ind for at give dem deres hø lå han bare der, lige uden for døren til løsdriften, mens Loreske stod og nussede ham i hele hovedet og puffede til ham for at få liv i ham. Det var kærlighed! Hun står og vrinsker efter ham, han blev hentet i morges, og hun står bare og vrinsker og vrinsker, hun har gjort det hele dagen.
Hun er gået helt ned. Heldigvis har vi en lille shetter stående, så hun skal ikke være alene. Jeg har været oppe i stalden næsten hele dagen for at muntre hende op og har forkælet hende... Men det har ikke hjulpet. Hun har bare stået ved hegnet og kigget ud over markerne og den lille vej som han blev kørt ned ad... Da han blev kørt væk var jeg bange for at hun ville gå gennem hegnet. Og jeg er ligeså ked som hende. Kan bare slet ikke forstå at min elskede hest er væk! Jeg kan virkelig ikke forstå det! Det blev vist et lidt langt indlæg..

Men R.I.P min elskede Kenzo - vil aldrig glemme dig min dejlige dreng! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så skete det :'(
Kommentér på:
Så skete det :'(

Annonce