{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Efterlysning Newtime-afkom fra 94' {{forumTopicSubject}}


Hej sad og tænkte om "Bejs" lever endnu? Måske på Fyn, men det er muligt han ikke er der mere, eller ikke lever mere..

Bejs er født i 1994, altså omkring de 16 år idag, hvis han stadig lever.

Han er en rød vallak med aftegn. (Ihvertfald flotte hvide sokker) Han er efter Newtime (Nørrelund Hingstestation) Og en blandingshoppe, som hed Estrella. Hun var efter en fuldblodshingst og en hoppe der var Frederiksborger/araber.

Jeg passede Estrella, og red hende selv til hingst (Newtime) Estrella stod på en gård ved Lumby, syd for Odense ved et ældre ægtepar (en pensioneret dyrlæge)

Jeg ved Bejs blev omdøbt ved salg. Jeg kom nemlig ved en tilfældighed til at arbejde sammen med Bejs' ejer i sommeren 1999 i Odense.Hun var en ca. 16-årig ung lyshåret pige. Vi kom ved en tilfældighed til at snakke om heste, og stamtavler og pludselig fandt vi ud af at hendes vallak var Bejs! Det er ca. 10 år siden nu..

Jeg var faktisk med hende i stalden, og fik en tur på Bejs smiley (Som hed noget andet, jeg ikke kan huske nu smiley

Bejs havde ikke meget pandelok (som sin mor) og lignede sin mor helt vildt, bortset fra aftegnene. Han havde også sin mors temperament (Meget nem og medgørlig)


Kender du ham måske, det kunne være skægt at høre hvordan det videre gik ? Han var godt sat sammen, og havde et super temperament :O)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning Newtime-afkom fra 94'
Kommentér på:
Efterlysning Newtime-afkom fra 94'

Annonce