{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

Ansøgning - mangler jeg noget ? {{forumTopicSubject}}

Ja, skal skrive en ansøgning til kbhs rytteri. Og vil så høre om I synes jeg mangler noget i den.. smiley Pt ser den sådan ud .. ;

Til Københavns Politi. Rytteri- Og Politihundesektion Artillerivej 129, 2300 København S

Fra Pernille *****
**************************
Tlf. ********

Vedrørende læreplads.

Jeg har afsluttet mit grundforløbet som dyrepasser på Vilvorde i Roskilde.
Jeg hedder Pernille *****, er en ung pige på 18 år, har lige fået mit kørekort. Er af den stille type, men tør stadig og svare for mig. Har en masse humør, til tider sort. Jeg vil utrolig gerne lære endnu mere omkring heste. Hvis en udfordring dukker op, er jeg for det meste altid klar på den, og vil gøre det bedste jeg har lært for at løse den bedst muligt.
Jeg har hele livet haft med heste og gøre, har redet en del distance i hele Danmark, ture på både 7 km. og helt op til 30 km. Derudover har jeg startet en masse stævner udover, så genaralt har jeg skulle håndter forskellige heste/pony i forskellige situsoner.
I fremtiden vil jeg gerne arbejde på et sted som ikke er helt så almedeligt som fx salgsstalde, stutterier og rideskoler. Men før jeg lægger dette fast vil jeg gerne prøve og arbejde inde for jer da, det lyder til og være nogle flinke mennesker der er der inde, men udover det har jeg altid haft lyst til og arbejde med noget der ikke var så almedigt inde for heste verden.
Jeg har selv lige købt unghest, der er blevet kastreret sent, så han er lidt hingstet til tider. Jeg har altid brugt lidt horsemanship på mine gamle heste/ponyer, og bruger det stadig på min unghest. Før i tiden red jeg meget spring og distance, det er dog blevet til noget mere dressur med tiden. Går meget op i at hestene har det godt, heller de har det godt end at vi bruger dem.
Det jeg kan tilbyde jer, er en masse erfaring omkring heste og håndtering af dem. Har dog ikke haft så meget at gøre med hingste, men har dog håndteret et par stykker og redet en enkelt. Men er som sagt villig til at lære mere omkring håndtering af dem og deres daglige behov.
Har hørt en masse godt om jer som personer og jeres arbejdes miljø. Bla. fra to veninder(Camilla ****** og ) der var i 2 ugers praktik hos jer her i år. Så har kun hørt gode ting om jer.

På forhånd tak til alle dem der gider og læse det hele .. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ansøgning - mangler jeg noget ?
  • #1   28. jun 2010 Udover et bare skrivefejl så synes jeg det lyder fint. Måske du skulle fortælle om du er en robust og stærk pige eller en lille og stille pige. De vil nok helst have en robust og stærk pige smiley

  • #2   28. jun 2010 Okay, det vil jeg gøre .. smiley Min kære mor får osse liige lov til og læse den igennem for stavefejl .. smiley

  • #3   28. jun 2010 Jer en ung pige på 18 år, ligger til den robuste type og kan godt tage fat. Jeg har lige fået mit kørekort. Er af den stille type, men tør stadig og svare for mig.

    Sådan ? synes bare det lyder lidt dumt ? smiley


  • #4   28. jun 2010 Jeg er en frisk, robust og stærk pige på 18 år.

    Det lyder nok lidt bedre smiley Men du skal selvfølgelig ikke skrive det hvis du er forholdvis lav og spinkel. Så kan du måske skrive:

    Jeg er frisk og viljestærk pige på 18 år.
    Det at man skriver man er viljestærk understreger at man sagtens kan sætte sig i "respekt" selvom man måske er lille og spinkel. smiley


  • #5   28. jun 2010 lav og lav vil jeg nu ike sige jeg er 170 ? ;D

    Men tak ! smiley


  • #6   28. jun 2010 Ja det er jo en ganske god højde smiley Og selv tak! smiley

  • #7   28. jun 2010 jeg syntes ikke om de sidste to linier..

    syntes det lyder "slisket"


  • #8   28. jun 2010 Sorry...men som arbejdsgiver ville jeg hurtigt springe din ansøgning over.
    Den er ikke struktureret, og jeg ville hurtigt gå død i den.

    Prøv at søg lidt inspiration på google.dk for at se hvordan man bygger en seriøs ansøgning op(som en arbejdsgiver også gider at læse)

    Mvh Jane


  • #9   28. jun 2010 Se eks.vis her (link fjernet)


  • #10   28. jun 2010 Jane

    Det er helt iorden .. smiley Ligger den jo ud for at få noget ris/ros til den .. smiley

    Så vil begynde og rette den, og når jeg er færdig ligger jeg den her ind igen .:)


  • #11   28. jun 2010 Jane nu har jeg siddet og kigget den igennem igen .. smiley
    Og synes faktisk jeg har det hele med som i det link du linker til nævner ? smiley
    Du kunne ikke prøve og skære det lidt ud i pap for mig ? smiley Er rimelig træt liige nu, så fatter ike så meget .. smiley


  • #12   29. jun 2010 Hej igen,

    Du mangler stuktur, præcis som når du skriver en stil.
    Du skal du ikke skrive af, men denne her er godt bygget op, og fortæller hvad han har lavet, hvad han kan og havd han kan bidrage med.

    Jeg ser xxxxxxx som en god arbejdsplads, da jeg ser det som en stabil virksomhed, der er i stor
    udvikling. En professionel arbejdsplads hvor der er gode muligheder for at udfolde mine egenskaber.
    Jeg har senest været ansat hos xxxxxx hvor arbejder jeg som account manager for magasinet
    xxxx. Jeg stod for salg af annonce sider, banner til hjemmesider og nyhedsbrevs kampagner. Jeg har
    arbejdet med alt både stort og småt. Lige fra at lukke en handel på en enkelt side til de helt store årsaftaler der
    kører fast hvert måned både print og online. Jeg har stået for at kontakte kunder og mediebureauer, daglige
    kundebesøg og opfølgning på disse. Jeg har vedlagt min udtalelse fra xxxxxxx sammen med mit cv.
    Jeg har bevist gode salgsresultater og evnen til at opnå mine budgetter. Jeg går meget op i at nå mine mål til
    tiden og altid klare opgaverne 110%. Jeg har sat speciel fokus på at optimere mersalget, og jeg har derfor stor
    erfaring i, hvordan man kan udvikle et lille salg til at blive en stor ordre. Mange kunder kender ikke deres eget
    behov før en god sælger afhjælper dem med at finde ind til kernen af deres behov. Det gælder om, at oplyse
    kunden om nogle muligheder, så produktet og tilbuddet bliver uundværligt, nødvendigt eller uimodståeligt. Jeg
    gør godt brug af mine analytiske evner til at se, hvordan salget kan optimeres og hvordan kunderne skal
    håndteres, men har samtidig evnen til at lukke salget. Hos mig fører snak nemlig til handling.
    I min tid som acount manager hos xxxxx har jeg opbygget et godt og solidt samarbejde med mine kunder.
    Dette samarbejde ønsker jeg at udbygge og fortsætte i mit kommende job. Daglig kundekontakt har været en
    central del af alle mine tidligere jobs, og det har givet mig en utrolig god forståelse for, hvor vigtigt det er altid
    at udstråle positiv energi, samt at være serviceminded og fokuseret på kunden. Det er noget som både giver
    et godt salgsresultat, en positiv hverdag og et godt arbejdsmiljø.
    Jeg håber at I, ligesom jeg, mener at jeg kan bidrage med noget positivt hos xxxxxx, og håber på at høre
    fra jer.
    Jeg står gerne til rådighed for en personlig samtale, hvor I kan høre mere om mig.


  • #13   29. jun 2010 Jane okay, 1000 tak .. Vil prøve og skrive den om .. smiley

Kommentér på:
Ansøgning - mangler jeg noget ?

Annonce