{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
374 visninger | Oprettet:

Arh... Dumme heste hehe...:D {{forumTopicSubject}}

hejsa.. vil bare lige fortælle min dag med hestene... jeg skulle ud og ride begge mine heste idag..

så skulle jeg så hente dem på marken.. og spurgte en veninde om ikke jeg bare skulle tage hendes hest med op.. haha.. sikke en tur.. nå men jeg får fat i mine heste.. men tror i de ville med op?? nej ikke tale op.. de fik sig revet løs fra mig.. også jordede de ellers bare rundt på marken... bukkede løs... og var helt oppe og køre.....

så forsøgte jeg at fange min hoppe.. den gik heller ikke.. kunne bare se i øjne hvor meget hun drillede mig... uuhhaaa..... nå men så får jeg dem fanget.. og lukket om på den anden sidde af hegnet.. og fik så min venindes hest fanget.. som syntes det var træls at komme med ind.... nå men så får jeg ham til sidst med.. også skulle jeg have dem ned til stalden.. Vi har sådan nogle løbe gange.. til marken og ned til stalden.. haha det gik heller ikke.. de jordede bare rundt om mig.. for ingen af dem turede at gå ned mod stalden.. til sidst fik jeg fat i min vallak.. også kom vi til sidst ned.. iii altså....... Det hele tog mindst 40 min haha... smiley

og marken er bare godt mudderet.... er glad for jeg havde mine gummistøvler på...:)

Hvordan er jeres dag med hestene gået hehe??

Hilsen stine


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arh... Dumme heste hehe...:D
  • #1   31. mar 2006 hehe... det kender jeg godt det er vildt træls! men hvis jeg har brød med ud på marken plejer det at gå helt fint.

  • #3   31. mar 2006 hehe ja.. det har jeg også ind imellem... bare sjovt at de ville blive ude selvom der ikke er det helt vilde at spise af på dette tidspunkt.. de har ikke været så vant til at stå ude mange timer om dagen.. flyttede ud på den her gård for 2 mdr siden.. og der ville de ikke være ude ret længe af gangen.. så der er sket store fremskridt haha..:D

    Kan bare mærke hvor glade de er for at være ude.. det er skønt..:D


  • #4   31. mar 2006 Jeg vil også have gode oplevelse med min hest i dag..! Men han er halt så han gider hverken og nusse eller noget.:! Han står bare og æder sit hø..!

  • #6   31. mar 2006 hehe. trælst. jeg har bare longeret i dag. ;P men han var nu sød alligevel. (er han altid når vi skal longerer)

  • #7   31. mar 2006 ahr trælst hehe=P men kender det ALT for godt! de er bare gode til det når man har travlt! hihi=P men ellers var min lille baby egenligt meget søød idag=D vi var på en lille dressur-tur=) først sad jeg op og så brugte jeg 5min på at få ham til at stå stille hvor han småstejlede og sådan;P (bølle) og så var han lidt vimset og nervøs og sådan, og den første og FARLIGSTE vandpyt sprang han over det fjols;P men så gik det bare der ud af og han var smadder søød=P

Kommentér på:
Arh... Dumme heste hehe...:D

Annonce