{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.567 visninger | Oprettet:

Islænder købes på Island - pris {{forumTopicSubject}}

Hejsa HG

Da min største drøm er og få en islænder igen, har jeg lige et spørgsmål. Det er ik noget der ska ske nu og her da jeg er gravid =)
Når men mit spørgsmål er hvad det i alt koster for en islænder fra Island og transport osv. ja alt til den kommer til Danmark =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Islænder købes på Island - pris
  • #2   26. jul 2010 Mener du så 15.000 kr udover hestens pris så???

  • #3   26. jul 2010 Jeg vil også anbefale dig at købe i Danmark - der er så mange dejlige islændere her smiley

    Du har også muligheden for at prøve hesten og se om det overhovedet er noget for dig, for medmindre du har tænkt dig at tage til Island for at kigge og prøve, kan du i realiteten stå med en hest du overhovedet ikke passer sammen med.

    Ved køb i Danmark slipper du også for risikoen for sommereksem smiley

    Men det er jo selvfølgelig ens eget valg, om man gør det på den ene eller anden måde smiley




  • #4   26. jul 2010 Du skal i hvert fald minimum regne med 10.000 kr, for transport fra Island til Danmark smiley Oveni kommer så hestens salgspris.

  • #6   26. jul 2010 pophest.dk - de har nogle islandske heste som inkl alt koster under 30.000 kr.

  • #7   26. jul 2010 Jeg ville kun høre en pris, da jeg var nysgerrig.. Ved godt der er masser af dejlige islændere her i DK.. Hvis jeg vil købe en fra Island, vil jeg klart tage der op først og bruge tid på den der oppe så jeg ved om den er noget for mig.

    Har været der oppe og forelskede mig i en islænder, men den var ik til salg på daværende tidspunkt... =)


  • #8   27. jul 2010 Du skal ligge omkring 15,000 oven i prisen, og så skal den via sverige af økonomiske årsager, kan ikke huske hvorfor, men det er billigere ..
    Kender nogle med islænder stutteri som køber heste der oppe fra ..


  • #9   27. jul 2010 kender en der var på rideferie på island, der mødte hun sin soulmate, hun vidste hun ville sammenligne alle heste med denne, det var en hoppe, og ja der er også finanskrise på island, hun købte hoppen, fik den ifolet med en fin hingst og bragt hjemtil DK, 40000kr. alt inklusiv


    Lotte


Kommentér på:
Islænder købes på Island - pris

Annonce