{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Sommereksem ? Hjælp ! {{forumTopicSubject}}

Heej alle sammen.. jeg har lige set nogle billeder af en fjordhest med sommereksem som var sådan lidt sort i hovede pga det.. er det muligt at min fjolledreng har sommereksem ? Han har nogle sorte plamacher (staves) og hans hoved klør meget, men det har det gjort altid.. os dengang der ik var sol eller sommer... jeg er meget i tvivl for det er KUN i hovedet få steder.. er der noget at frygte eller ? .. I kan se billeder på hans profil hvor kan se hvordan han ser ud i hovedet (:

håber på at få nogle svar (:
på forhånd tusinde tak fra Tenna og Alexsander (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommereksem ? Hjælp !
  • #1   1. aug 2010 Hmm min venindes hest har sommereksem, og er virkelig plaget af det.. Jeg syntes aldrig at jeg har set den blive sort i hovedet af det.. Men de klør sig meget.. Man opdager ved sommereksem, at de klør sig meget i manen og halen.. De kan næsten gnubbe hele halen og manen af, fordi de er så plaget af det.. Der findes dog en masse midler mod det..

    Min gammel joy, havde også lidt sommer eksem i halsen.. og der brugte jeg noget antikløe til ham.. og det tog det hvertfald..

    Men du kan jo forhøre dig, ved din dyrlæge..


  • #2   1. aug 2010 Mange tak for svar (: Min tvivl lægger nemlig i at han kun klør sig i panden og i siden af hovedet, og selvf op af halsen sommetider, men ik mere end andre heste gør...

  • #3   1. aug 2010 Du kan jo sagtens prøve at købe det antikløe.. Det burde kunne tage det.. Med mindre det er meget slemt for hesten.. Hvilket det ikke lyder til.. Sommereksem, er jo små mitter.. Og dem reagere mange heste på..

Kommentér på:
Sommereksem ? Hjælp !

Annonce