{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "sidestik"?
  • #1   7. aug 2010 Det er vejrtrækningen.. smiley Hvis du trækker vejret for hurtigt uden at trække det helt ned i lungerne, så får du ikke ilt nok rundt i kroppen og så får du sidestik.. smiley

    Så fokuser på at få vejret helt ned i lungerne.. smiley det er ofte hvis man er i lidt dårlig kondi, så kommer man hurtigere til at trække vejret overfladisk.

    og endelig hvis du rider hjemme og får det.. tag i skridt og stræk ud til det er ved at være væk.. Det er utrolig usundt og farligt at blive ved når man har sidestik..


  • #2   7. aug 2010 sidestik er en "stressfaktor" der fortæller at din krop arbejder hårdere end du egentlig kan klare.

    Så ja, dårlig kondi smiley


  • #3   7. aug 2010 okay, på en rideskole jeg gip på sagde de det skulle rides væk? men ja trækker vejret rigtig hurtigt især i trav, kan bare ikke trække det langsommere xD


  • #4   7. aug 2010 Det har noget med vejrtrækningen at gøre ja.. Jeg kan også nogen gange få sidestik.. Man skal være opmærksom på om man trækker vejret roligt..

    Jeg kan dog også godt få sidestik hurtigt, hvis jeg har drukket eller spist inden jeg tager ud og rider.. smiley


Kommentér på:
"sidestik"?

Annonce