{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.500 visninger | Oprettet:

Hvor finder man ? Opstaldning {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at kæresten, vores skønne hund og jeg skal flytte fra mine de gamle. Skønt skønt. Men hvor bliver det hårdt ikke at have mor nede i stuen eller ude i stalden. Til liiige og hjælpe med et eller andet, eller liiige foder hesten eller noget helt andet. Og 1000 tak for det mor, at du hopper og springer for mig/os.

Men noget helt andet er at finde et opstaldnings sted til min kære lille unghest og kærestens nye plag(hjemme avlet).

Vi skal flytte oppe omkring Skibby, sådan nærmere betegnet Sæby. Men synes godt nok ikke der er mange hestesteder, jeg kan finde som tager opstaldere ind, af lige hvad jeg har kunne finde.

Har især kigget efter steder herinde, hvor der er en jeg har skrevet sammen med. Hvor kæresten og jeg skal ud og kigge. Og så har jeg kigget på HG(hestegalleri), hvor der er en der har skrevet omkring et sted som jeg venter tlf nr osv på.

Men ellers har jeg virkelig ikke kunne finde noget. Kan det virkelig passe at der bare ikke er SÅ mange heste steder der oppe? Det gik jeg ellers og troede, men der må jeg vist til og tro om igen.

Hvor finder man ellers opstaldnings steder? Hjælp mig skønne HG'ere


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor finder man ? Opstaldning
Kommentér på:
Hvor finder man ? Opstaldning

Annonce