{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
883 visninger | Oprettet:

Udmattet lille pony.. eller {{forumTopicSubject}}

Min hoppe er i brunst og dvs at hun hopper, springer og løber rundt hele tiden på folden

når vallakerne (som star ved siden af) kigger på hende hviner hun og kaster med forbenene
- det lyder som om jeg overdriver, men nej det gør jeg ikke!

Men når jeg tager hende, tager hun sig heldigvis sammen og man kan ride på hende. Jeg træner så lidt først og rider så de 10 minutter jeg plejer.
Normalt står hun bagefter og er glad og frisk, men i dag, stod hun sov, øjnene var lukket, hun gabte hele tiden, og hun hang bare med hovedet

Jeg fik det næsten helt dårlig over at jeg havde udmattet den lille så meget - det er uhyre sjældet du kan få chiara til at blive træt, ligemeget hvad du laver
Men det sekund vi kommer ned på folden og hun bliver sluppet, lavet hun et spring med alle 4 ben i luftet, hviner, og traver så hen til vallakerne, med halen løftet og hovedet højt xp

lille fusker! XD


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udmattet lille pony.. eller
  • #1   9. sep 2010 Hun vil jo bare være sammen med drengene smiley

    Hehe, vi har også et par hopper, der laver de tricks hos os ..

    Tossede kvinder ,


  • #2   9. sep 2010 Helle
    jep hopper er skønne

    Pernille A
    ej hun fik fri i går, og hele sidste uge red vi i skoven 4 gange
    NU må hun se at komme i træning
    Chiara har et stort problem med ikke at bruge bagparten, og hvis hun ikke trænes låser hun musklerne i omkring krydset, så hun skal rides dressur minimum 2-3 gange om ugen når hun rides hver dag
    gider ikke at bruge flere penge på kiropraktor


Kommentér på:
Udmattet lille pony.. eller

Annonce