{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.640 visninger | Oprettet:

væltet hestetrailer 11/9 {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har ikke den store erfaring i hestegalleri, men prøver her at eftersøge mine redningsfolk fra vi væltede med hestetrailer på motorvejen ved Rønnede afkørslen.
Jeg vil gerne takke alle der stoppede og var behjælpelige og især meget gerne i kontakt med dem der stillede hestetransporter til rådighed. Jeg er jeg dybt taknemlige.
Kontakt mig venligst hvis I er de hjælpsomme med kørslen, eller kender dem der hjalp.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  væltet hestetrailer 11/9
  • #2   12. sep 2010 Jeg så jer godt. Var ude at ride tur på min hest på marken, lige ved siden af afkørslen. Jeg ringede til min træner som var ude at køre, og hun nåede frem og sagde til mig at hun var med til at hjælpe med traileren, jeg sad som sagt på min hest inde på marken, så kunne ikke hjælpe, men håber I alle har det godt smiley

  • #3   12. sep 2010 Ja det var også voldsomt.
    Min søn og jeg er helt uskadte.
    Begge heste er okay, den ene lidt flere skrammer end den anden, men han tog også en surf tur i trailerens tag.
    Da trailer væltede kom han kurende i taget og rejste sig bare op. Den anden var stadig i trailer, men jeg kunne bare løsne ham og tage ham ud og så stod jeg med 2 cool heste i hver deres grime.
    De første der kom og hjalp til var selv hesteelskere og tog hver en hest. Hestene stod så bare og græssede i rabatten. Vi fik trailer på højkant og skubbet over til højre, tag, bil og heste også og så åd de videre, selvom folk fortsatte med at køre udenom. Vi var som sagt på vej til stævne så jeg havde gulerødder, vand spande og krybber med så de blev budt vand og åd gulerødder. De flinke mennesker jeg eftersøger rekvirerede så den her hestetransporter og vi kunne læsse hestene uden de store problemer. Dyrlæge tilså hestene herhjemme senere og alt var/er okay. De er nok lidt ømme hist og pist i dag og de næste dage..
    Vi har i dag haft begge heste i en alm trailer igen. Ham der surfede var lidt længere om det, men han bøvlede lidt af og til i forvejen. Den lille gik bare op som han plejer..
    Den lille hvide Skovgaards Romeo er oprettet her på galleri.
    HAN ER BARE SUPER...


  • #4   12. sep 2010 Var din træner hende der ringede efter hendes søn, som så kom med den transporter?? Eller var hun bare med nede og hjælpe?

  • #5   12. sep 2010 Det ved jeg så ikke, tror ikke hendes søn var med i det. Hun sagde bare hun hjalp..

Kommentér på:
væltet hestetrailer 11/9

Annonce