{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rygter om sælger
  • #1   27. sep 2010 Jeg ville gøre mine egne erfaringer smiley

  • #2   27. sep 2010 Man lærer af sine egne erfaringer, ikke andres (:

  • #3   27. sep 2010 Man kan vel også kun håbe på, at folk har ændret sig eller at der blot dengang var en misforståelse imellem køber og sælger?

  • #4   27. sep 2010 jeg vil sige alt efter hvem det er, om man kan slå navnet op og der er sygt mange anmeldelser mod personen så ville jeg nok gøre mig min egne erfaringer, fik et tip herfra med en der ville bytte og da jeg fik slået navnet op på google var der rigtig mange negative ting omkring personen og hesten hun ville bytte med, men eller så konfrenter personen om "rygtet"....

  • #5   27. sep 2010 Dette drejer sig egentlig om en jeg har solgt en hest til, som nu vil fortælle alle om hvor uærlig jeg er.
    Hesten fejler ingenting, udover at de siger at den ikke er 100% trafiksikker.
    Det hun bygger dette på at jeg er uærlig, er omrking det udstyr som hun har købt med til hende.


  • #6   27. sep 2010 Hun truede bare med at lave et ordenligt rygte om mig, fordi jeg nu ikke ville sende hende 3 nye dækner + 2 trenser.
    I kontrakten står der hvad der følger med, men ikke noget om hvilken stand tingene var i.
    Hesten har været lånt ud inden salg og derfor har jeg ikke haft mulighed for at se udstyret, men låner siger at tingene var brugbare.

    Køber har selvfølgelig bare smidt tingene ud og vil nu have erstatning.


  • #7   27. sep 2010 For det første synes jeg det er at gå i for små sko af køber... Hovedsagen er da at hesten er iorden, tingene kan da erstattes... Når køber "siger" hun har smidt tingene ud, så kan hun da ikke forlange at skal ha' nye ting... Ej synes du skal holde på dit og så lade køber mule lidt... For synes ikke den holder på fra hendes side...

  • #8   27. sep 2010 Nej, det mener jeg heller ikke, men jeg vil selvfølgelig heller ikke have et dårligt rygte, da jeg gerne skulle kunne sælge flere heste

  • #9   27. sep 2010 Kan godt forstå du ikke vil ha' dårlig rygte, men hold da op jeg synes det er lavt af køberen... Havde det været mig der stod i den situation havde jeg holdt på mit... Hun kan jo ikke engeng dukomentere at tingene ikke var iorden...

  • #10   27. sep 2010 Lige præcis, det er også det jeg har sagt til hende, men hun bliver ved og det er altså en dame omkring de 40 år som virkelig skriver nogle skrappe sms'er.

    Jeg har også snakket med min chef om det, som er advokat der heller ikke mener at jeg skylder hende noget.
    Jeg har købt et dækken og sendt op til dem, det må være rigeligt.


  • #11   27. sep 2010 Hold på dit og hvis hun bliver ved så må du jo sige at hvis hun ikke holder op melder du hende for chikane eller bare ignore hende... Har hun ikke selv råd til at købe de ting der skal bruges har hun dælme heller ikke råd til at ha' en hest...Synes faktisk det er flot du har købt et dækken og sendt til hende, det havde jeg ikke gjort...

  • #12   28. sep 2010 Jeg ville aldrig selv hører på sådan noget.
    Jeg mener at man bare skal holde øre og øjne åbne, så man ikke bliver taget i røven.

    Igår var jeg hos hestehandler og de har jo altid rygter, men der kan sgu også være nogle ordenlige ind imellem og hvis den har papir, så kan man altid finde den på nettet.


Kommentér på:
Rygter om sælger

Annonce