{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

Av for h.......!!! Møgbuk!!!! Møgdag! {{forumTopicSubject}}

Jeg er begyndt at ride på en DV-hoppe på 7 år, som har stå stille i et halvt år ca.!!!

Det lyder også fint, men igår var jeg til spring undervisning på hende, da hun er af springafstamning, og hun er en "rigtig lille hoppebold på springbanen" (for lige at tage min træners udtryk)

Det hele gik også fint nok, vi sprang ca. en meter, indtil vi skulle springe en fire kombination, med tre kryds og en oxer til sidst!!

Bukken ville bare ikke over nummer to kryds!! Og lige pludselig SMED BUKKEN MIG AF!!!!!!

Min træner siger, at jeg slå en kolbøtte hen over hovedet på hesten, og landede lige midt på krydset med min lænden!!! FUCK HVOR GJORDE DET ONDT!!!!!!!

Nåh... Men møgbukken skulle jo ikke vinde, så jeg satte mig op på hende igen, og fik hende først igennem en to kombination, og der efter en fire kombination!!! JUUUHuuuuuuuu.......!!!!!

Jeg skulle så ride ca. 30 - 45 min hjem til, hvor den står, men smerterne var/er så store, at jeg måtte bede min kæreste om at hente mig og hesten i en trailer, efter jeg havde skridtet hende hjem til mig!!

Og idag har jeg IKKE KUNNE SOVE PGA. MIN RYG, desværre, for jeg plejer at ligge og sover sødt i min seng på dette tidspunkt!!! Men det kan jeg ikke, FOR JEG HAR SÅ FU...... ONDT I MIN RYG!!!!

Synes lige jeg ville skrive det her inde, så jeg kunne komme af med min aggressioner, håber også det hjælper lidt på smerten og trætheden!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Av for h.......!!! Møgbuk!!!! Møgdag!
  • #2   14. jul 2004 well, en springvest beskytter omkring ribbenene og det øverste af ryggen, ikke så meget af lænden.

    men holf kæft hvor må det have gjort ondt. jeg faldt engang af en pony med hovedet ned i et spring. jeg havde en gammel og meget ødelagt hjælm på, så den tog ikke så meget af slaget. jeg fik hjernerystelse, men kom ikke på skadestuen. det gad jeg ikke.
    det skal da lige siges, at mit hoved ikke har taget skade. min IQ er på 133.

    men god bedring. og tag på skadestuen, du vil ærge dig over ikke at have gjort det.

    jeg kunne blive ved med at fortælle om mine skader, men det vil jeg ikke.

    knus...


  • #3   14. jul 2004 ikke godt for dig k larsen håber du alligevel er klar til at gi den gas til grøn koncert torsdag:0) Så er det godt du snart skal til at ride en opdragen lille hypper, nemlig Chicago!!!!!!!!!!!!!!

Kommentér på:
Av for h.......!!! Møgbuk!!!! Møgdag!

Annonce