{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Lidt hjælp til salg... {{forumTopicSubject}}

Jeg skal hjælpe min bror med at sælges hans hoppe. Men det er lidt svært. Han regner med at han kan få 13-15000 for hende. Men det er måske lige i overkanten?
Hun er DV med papirer og er kåret, 163 cm og 14 år. Hun har ikke haft rytter på i 6 år. Men før det blev hun redet daglig og var faktisk en dejlig ridehest. Hun har været forfangen en enkelt gang og det er snart 3 år siden.

Jeg har oprettet en anonnce med hende, men har ikke fået en eneste henvendelse på hende. Ved godt det ikke er nemt i de her tider... Men min egen hoppe er der masser af henvendelser på.

Har i nogle gode råd til ændringer i anonncen, da han gerne snart vil af med hende.. ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt hjælp til salg...
  • #1   4. nov 2010 hmm ville måske sætte prisen lidt ned :).
    eller evt. få den redet lidt.


  • #2   4. nov 2010 Brug et par timer på hende. Få klippet manen, vasket halen osv osv. Evt lidt showshine eller noget så billederne sælger. Få taget en masse gode modelbilleder. - Desuden står der ingen pris før man klikker ind på anoncen. Sådan en ellers billig hest ville mange gerne klikke ind på, hvis prisen stod ved annoncen.

    Nu har jeg ikke læst teksten i annoncen, men ud fra hvad du skriver her, så kan hun altså godt, med lidt genoptræning, bruges til hyggeridning eller skovture? I så fald, så låser overskriften "avlshoppe" rigtig meget.. Fx. "kåret hoppe med muligheder" ville vække meget mere opsigt. smiley

    Held og lykke med det !


  • #3   4. nov 2010 Super. Det er rart at andre øjne også lige hjælper mig. Tak!

  • #4   4. nov 2010 Jeg ville ikke give så meget for en hest på 14 år, der havde været forfangen og ikke havde haft rytter på i 6 år...

    Jeg har selv kigget på mange heste her den sidste tid, og der er mange fine ponyer/heste til samme pris, som er yngre og ikke fejler noget...


  • #5   4. nov 2010 Hvad synes i så er en fair pris? Han ønsker selvfølgelig også at hun får et godt hjem smiley

  • #6   4. nov 2010 Ville få taget nogle rigtige blikfang billeder, som Pernille også siger (: Billeder gør RIGTIG meget (:

  • #8   4. nov 2010 Ville også sige 10.000. Men du kan jo sætte hende lidt højere (12 måske) så der er lidt at forhandle med.

  • #9   4. nov 2010 Ja, i har nok ret i at hun lige burde blive shinet lidt op igen.. Og så må jeg tage lidt nye billeder af hende. Hun er jo en smuk dame, når det blir gjort noget ud af hende smiley

  • #10   4. nov 2010 Hellere sætte prisen lidt højere end for lavt... Ved ikke om hun har fået føl - så kunne hun jo sælges som avls hoppe, hvis hun kom let i fol... Eller som selskabshest, men så skal prisen nok noget ned.... smiley Eller lad være med at skrive pris og folk må byde... smiley

  • #11   4. nov 2010 Hun er en kanon mor. Avler store dejlige føller smiley

  • #12   4. nov 2010 Måske lige en beskrivelse af hendes føls resultater og sind? Og så synes jeg bestemt der mangler nogle tillægsord i starten om hendes sind - f.eks. sød, omgængelig, kærlig osv. Hvordan hun er på fold med andre heste, i stalden? At trække med, læsse i trailer? Pensl alle hendes gode kvaliteter ud smiley og ja, bedre billeder smiley de er lidt intetsigende dem, der er nu smiley og så synes jeg det om forfangenhed skal ned nederst i annoncen, så man ikke læser det som noget af det første smiley hellere skriv i starten at hun er sund og rask med få eller ingen sygedage (hvis det er sandt, self.)

  • #13   4. nov 2010 Ja det er da helt rigtig. Det er nok når det ikke er ens egen. Jeg tænker nok mere som en mulig køber. Men hun skal jo lyde lige så god og skøn som hun selvfølgelig er!!! smiley

  • #15   4. nov 2010 Hvis i vil slå på at hun kan bruges som avlshoppe, skal i have skrevet ind hvad hun er blevet kåret som... -DS, DH, RDS, RDH? og evt. med hvilken karakter. Og så en lidt længere stamtavle hvor du har bedsteforældrene med.

    Har selv gået og set lidt på avlshopper på det sidste, og jeg må ærligt indrømme at jeg er hoppet ud af annoncerne, når der ikke har stået mere om afstamning og kåring, da det ik har virket som om hun har været brugt til "seriøs" avl tidligere, når det ikke nævnes.

    Evt. nævn føl's resultater til kåringer, stævner osv. også.


  • #16   4. nov 2010 Og forresten, hvis kåringen er iorden, så vil jeg ikke mene at i bør sætte den ned i pris.
    Så er det billigt for en avlshoppe med en ok stamtavle. Men som avlshoppe ses der også bort fra at den ikke har været redet.

    Tror dem der råder jer til at sætte den ned, tænker på den som ridehest, og ja der trækker det ned at den ikke har været redet længe.


Kommentér på:
Lidt hjælp til salg...

Annonce