{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

Overdrevent glad !! kanon dag !! {{forumTopicSubject}}

Jamen jamen . hvor skal jeg starte . :o)

I dag var dagen hvor mig og mine forældre havde tænkt os at give den hoppe jeg må "få" (Låne som min egen på ubestemt tid) en aller sidste chance . Den har været skør oppe i hovedet og jeg har ikke rigtig vist om jeg gad bruge energi på den . da det ikke virkede som om jeg nogen sinde ville komme nogen som helst steder med hende , (længere forkaring . så pyt med den :). hehe .

Men afsted til den gård hvor hun står kørte vi . Og læssede hende op i vores trailer og kørte hende ud til hvor jeg har chilli smiley Ville lige se hvordan hun reagerede et andet sted . og håbede på det bare var den mindste smule bedre end der hvor hun står . Hvor hun tænder af når hun er alene og kan høre de andre vrinske :z . da jeg har haft planer om at flytte hende længe pga. det !!
Vi tog hende i ridehuset med det samme . Da jeg ikke ville risikere noget . (som at hun bare skulle løbe sin vej , hvilket ikke ville være første gang så . Jeg ved sku hvad jeg gør . Men det er ikke nemt med mine små 50 kilo at tumle en hest på langt over 500 kilo . der godt er klar over hvor STÆRK den er smiley haha )
Nå men det tog hun skide pænt hun løb lidt frem og tilbage . og sådan . grr. savle savle . ;D Kæft hun er fin når hun løber . Havde ikke lige set den side af hende før smiley hehe sorry , sys var hun var så søø <33 smiley
Hun har ikke rigtig før vist interesse til mig på den der venlige måde . men jeg prøvede at ignorede hende . altså sørgede for at stå med ryggen til . og hele 2 gange på ca. et kvarter kom hun hen for at nusse . fuuck . glad blev lille stine smiley Anden gang begyndte hun at gå efter mig . ihh <33
Nå . Men vi besluttede os for at sætte hende ind på nærmeste stald gang . og der gik hun noget så fint ind . ikke noed med at tonse afsted som hun plejer !! og stod også dejligt stille der inde !! mig i chok . troede faktisk at hun ville reagere lidt voldsomt . Som hun gør der hjemme hvor hun står . men heldigvis nej smiley Vi striglede hende . Og stod en masse om hende . og hun var sku kold i røven . Skønt !!!
Hun har haft tynd mave i vinter så tænkte. Hvad med at prøve vaske det væk . (intøret lort i hele halen :S og os lidt på benene ) tog først en spand med sæbe vand og fjernede det på benene . men kunne ikke dy mig . og prøvede at trække hende ned i vand spiltorvet for at skylle halen. Hun gik fanmer lig ned . og stod noget så roligt . Er 110 % på at hun aldrig har prøvet noget lign. Så stolt blev jeg sku .
Har virkelig set en side af hende idag jeg ikke troed var der . Troed var hun var en halvt psykopat hest . hehe
Men idag så jeg den sødere side af hende .

Jeg er sku solgt . og noget så forelsket i den lille krudt ugle . Glæder mig til at få sat nogle manere ind i hende så jeg kan ride hende ordenligt til . (: hun er kun lidt mere end rytter vant . hehe ;P så der er sku noget at gå i gang med . Hun var virkelig noget så fantastisk idag . Så håber på at få en kanon hest ud af hende . Det skal der sku nok komme ud af hende i enden (: wee
Ved godt det er lidt af en roman og måske lidt usammenhængene . Sorry . men :

Stine in love <333 smiley hahahah
Har oprettet hende inde ved mig hvis i sku være intereseret . billederne er ikk de bedste pga. skod kamera . men når jeg får hende flyttet får jeg nogle nye smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Overdrevent glad !! kanon dag !!
  • #1   27. apr 2006 hvor skønt! tillykke!
    Tiril R


  • #2   27. apr 2006 Du ser da ud til at ha en god dag, min var L*rte dårlig, først i skolen, sov jeg lige et par timer væk.. så holdte min lære ikke sin aftale (at jeg ikk skulle feje indtil slutningen af 8, fordi jeg havde gjodt rent efter virksomheds ugen) så kommer man hjem og glæder sig til at ride efter ens hest lige fik 2-3 dages pause ..Ups.. og hva opdager man så..?? den er sørme hævet nede på bagbenene ved kodern.. damn... så det bliver lidt longetræning, snupper lige min mors kamara, tager et billed ups, det måtte jeg sørme ikke... og så er jeg næsten lige blevet færdig med lektier..

  • #3   27. apr 2006 tiril : hehe tak smiley

    Jakob : hehe . jaer (: Lyder det os til du har . 13 nice smiley hehe

    mette : årh skod . Hader lorte dage smiley hehe


Kommentér på:
Overdrevent glad !! kanon dag !!

Annonce