{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

Ejercertifikat - spørgsmål... {{forumTopicSubject}}

Det ligger sådan, at jeg har fået æren af at ordne papirerne på alle min 7 passer heste.

Har fået alt det ejeren havde liggende, med hjem, og har kigget alt igennem, og sat det systematisk i en stor mappe.

Nu ligger det sådan, at han har en kåret fjordhoppe, han har købt for nogle år siden.
Den hoppe købte han på et markedet, og umiddelbart er der ikke nogen kvittering eller noget underskrift på ejerskiftet. Ellers har jeg ikke fået det med...

Men har jo fået hestene ordnet med pas, osv.
Da ejeren modtog passene, gav han den til mig med det samme, så jeg kunne kigge på dem og tjekke for fejl og sætte dem med i mappen.
Der er så kommet et ejercertifikat på denne hoppe, hvor tidligere ejer er anført... så går udfra, at ejeren ikke fik et underskrevet certifikat med ved købte for de år siden.

Der står godt nok 2 forskellige adresser, men har undersøgt dem begge, søgt på alle måder, men intet har givet resultat. Ikke en gang med at finde navnet på en anden adresse, eller finde de angivet adresser.

Der skal jo indberettes ejerskifte nu, så jeg står på bar bund med et kæmpe "?"! - og da det er weekend, kan jeg ikke ringe ind til Videncenter for Landbrug, så håber en kan svare mig på spørgsmålet, om man kan få lavet ejerskiftet alligevel.

På det ejercertifikat, er der på skemaet bagpå, printet liner, til at anføre navn, adresse OG telefon nummer! - hvilket jo normalt ikke har været sådan, før nu.

smiley What to do?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ejercertifikat - spørgsmål...
Kommentér på:
Ejercertifikat - spørgsmål...

Annonce