{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

Hvornår er det alvorlig forkølelse {{forumTopicSubject}}

Min hest har skrantet lidt her siden det er blevet koldt i vejret. mest hoste. Hans snot er hvid eller gennemsigtig, jeg kan nogen gange høre og se at han trækker vejret som om der sidder lidt slim i luftvejene. Han er glad og spiser. men jeg kan ikke lade være at tænke hvornår bliver det værre. vil det måske hjælpe med dækken? han har ikke dækken og har ikke frosset har en god vinterpels. klarede sidste vinter uden problemer dog med lidt hoste. (vi har også en hest der hoster selv om den har dækken på )
Jeg vil nødig være for overpylret så hvornår spørger i dyrlægen til råds, lige nu kan dyrlægen vel ikke gøre så meget?
Hvor slem en forkølelse har I selv oplevet,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår er det alvorlig forkølelse
  • #1   22. nov 2010 tjaa prøv at give dyrelægen et kald og hør, det koster som regl ikke noget.. det jo svært at sige hvornår din hest er meget forkølet, heste er jo forskelige, men havde det været min hest med de symptomer du beskriver, havde jeg ringet til dr dyr..

  • #2   22. nov 2010 jeg ringer til dyrlægen hvis hesten bliver så snottet, at den er ved at drukne i snot.. det har jeg dog kun oplevet en enkelt gang, hvor det var helt ekstremt.

    Normalt plejer jeg bare at ligge et ekstra tæppe under hesten dækken og så ellers lader den komme sig af sig selv.. det går ca. 3 uger, så er det normalt væk


Kommentér på:
Hvornår er det alvorlig forkølelse

Annonce