{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stübben vs. kieffer
  • #1   23. nov 2010 Stübben laver klart bedre springsadler end keiffer, ligesom Kieffer laver bedre dressur i forhold til stübben..

    Jeg har selv haft den stübben og den er SÅ god at side i.. Den giver god støtte, uden at være for meget. Og så er de flotte!


  • #2   23. nov 2010 Jeg har den helt modsatte holdning.
    Synes ikke at støtten er god nok i en Stübben, og så er deres springsadler hårde som bare f..... i sædet, så man ikke kan ride særlig længe i den uden at få ondt i røven.
    Så der vil jeg personligt hellere have en Kieffer, hvis jeg skulle vælge.

    Men har du ikke mulighed for at prøve dem, eller låne en venindes som du kan prøve at ride i?
    Det er jo meget individuelt hvordan man vil have sin sadel mht. støtte, hårdhed og sædedybde, så tror du vil få lige så mange delte meninger herinde, som besvarelser smiley


  • #3   23. nov 2010 jeg har en Kieffer Donau. seriøst det er verdens bedste sadle. man har en god støtte men man føler sig op ingen måde låst fast i den. Hvis jeg var dig ville jeg vælge en kieffer efter som de er blødere end stübben smiley

  • #5   23. nov 2010 Jeg er enig med Sandra. Jeg synes også Stübben's springsadler er meega hårde at sidde i. Jeg foreslår Kieffer. Har selv en Kieffer Ludger Beerbaum Competition II og den er jeg rigtig glad for. Har redet en del i en Siegfried II og selvom jeg synes det er en god sadel, er den mega trættende at sidde i i længden.

  • #6   24. nov 2010 1000 mange tak for de mange gode svar, har prøvet at ride i stübben og syntes også man kan få ondt i bagen smiley men har ikke prøvet kieffer endnu så må lige forhøre mig om der er nogen der har en jeg kan prøve smiley så jeg kan tage beslutning

Kommentér på:
stübben vs. kieffer

Annonce