{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.946 visninger | Oprettet:

Hårde Buler/knopper under huden {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen smiley
jeg har lige købt den skønneste ismulehoppe og fik hende også handelsundersøgt. Vi fandt, fordelt over hals, skulder og ryg , 15-20 store (på str. med 1 krone - ½ cm høje) hårde knuder under huden. De genere hende ikke og dyrlægen sagde at det ikke var noget at bekymre sig for. men jeg fik aldrig rigtig fat i had det var. Han godkendte hoppen med en anmærkning i handelsundersøgelsen til knopperne, men forsikrede at det ikke var noget at bekymre sig over når de ikke genere hende. Sælger sagde at hun oplevede at de svandt ind engang imellem/eller blev større igen.
Er der nogen der kender til disse Knuder/buler/knopper under huden? der er ingen skorper på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hårde Buler/knopper under huden
  • #1   6. dec 2010 Er det måske muskelknuder? Så vil en tur af en hestemassør ihvertfald hjælpe smiley

  • #2   6. dec 2010 hvad fodre i med??

  • #3   7. dec 2010 kan det ikke være varme knopper

  • #5   10. dec 2010 hun blev ved sælger fodret med roepiller, havre og vitaminer. Dertil fik hun wrap. Jeg bor på midtfyn. Der hvor hesten står nu mener de at det er fedtknuder.
    Jeg tror ikke det er varmeknopper da hun åbenbart har dem året rundt og hun bruger aldrig dækken. Jeg har prøvet at søge på knuder på google men intet af det der kommer op lyder som dem hun har


  • Lene A
    Lene A Tilmeldt:
    dec 2009

    Følger: 1 Svar: 1
    #6   1. okt 2013 Hej Gudrun..
    Jeg har en islænder der har sådan nogle knuder. De begyndte at komme i sommers og nu har han dem spredt over især hals og skuldre..
    Han har været i behandling med både pencilen, pathozone salve, Vetericyn sårskyllevand samt Sporal-D shampo.
    Det er en lille knude under huden, nogle vokser andre bliver til flere ved siden af hinanden. Der er ingen kløe, betændelse eller irritation. Han ser ikke ud til at være generet af knuderne/ knopperne. Der kommer efter lang tid en lille skorpe, men den sidder uendelig fast som om den har "rod" i knuden. Jeg synes ikke det ligner dermatofilose. Høre gerne hvis der er andre der har oplevet disse knuder...


  • #7   3. maj 2020 Jeg har en 5 årig vallak som fik en på halsen og nu er der kommet flere, de er ikke ret store, min dyrlæge sagde det var talknuder og de ikke havde nogen betydning. Så det håber jeger rigtig.

Kommentér på:
Hårde Buler/knopper under huden

Annonce