{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ryttermærke
  • #1   9. jan 2011 det er så du kan starte distriks stævner smiley

  • #2   9. jan 2011 Man skal have ryttermærke 3 & 4 + 'Klar parat start' for at starte C-stævner, B-stævner & A-stævner (:

  • #4   9. jan 2011 Det handler jo også om omgangen med hesten osv smiley

  • #5   9. jan 2011 det er ligesom dit bevis for at kunne omgås heste rigtigt, men vil sige de rytter mærker mest er beregnet til skolepiger.

    og derudover så giver de adgang til at kunne starte på distriks plan ellere højere


  • #6   9. jan 2011 Du skal ha et rytterlicens for at starte højere end D-stævner, og for at få rytterlicens skal du tage de ridemærkeprøver som er blevet nævnt smiley

    Du kan finde steder som afholder dem på infosport under "kurser" smiley

    Kender ikke personligt noget til selve prøverne da reglen kom laaaang tid efter jeg fik mit licens smiley Men jeg har hørt at de skulle være lidt svære hvis man har haft hest/redet i mange år, da man jo får sig nogle vaner som ikke er i god jord hos de regler som ridemærkeprøverne følger:)

    du kan også læse mere om det her: (link fjernet)

    I bund og grund skal du egentlig bare vise at du ved hvordan man rider, strigler, sadler op og at du opfører dig ordentligt når du er ved/på en hest - som der også er blevet sagt, at du kan omgås hesten korrekt smiley


Kommentér på:
ryttermærke

Annonce