{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
472 visninger | Oprettet:

Tredelt Bid {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er ikke helt sikker på om det hører til herunder denne kategori.
Men er der nogen der kan fortælle mig hvad fordele og ulemper der er ved sådan et? Altså et tredelt bid.
Jeg har gået lidt og overvejet at prøve det på Schaqueline og se om det kunne fungere bedre end det todelt hun går med nu. Men eftersom jeg ikke er helt sikker på om det er en god idé eller ej ville jeg lige forhøre mig om jeres viden og erfaringer herinde smiley
Jeg rider altid med en blød hånd, men er der nogle ting jeg skal passe specielt på med ved et tredelt?

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tredelt Bid
  • #1   13. jan 2011 Et tredelt bid er blidere end et todelt for hesten. Jeg rider aldrig selv med todelt mere- prøv fx at tage et todelt, hold din ene hånd op med strakte fingre og tag så biddet rundt om fingrerne og klem let sammen. Prøv så det samme med et tredelt. Du vil hurtigt mærke det ikke klemmer så meget sammen som det todelte.
    Jeg bruger Herman Sprenger Dynamic. Det er dyrt men pengene værd.


  • #2   13. jan 2011 Tak for dit svar, jeg har ikke lige et tredelt at prøve det med, men jeg kan sagtens se det for mig og forestille mig følelsen.
    Hvis intet negativt der er ved det i forhold til det todelt så kunne det ville ikke skade at prøve det, så jeg tror jeg skal ud og have mig sådan et og så ellers se om mullen fungerer bedre med sådan et smiley


Kommentér på:
Tredelt Bid

Annonce